is dit normaal???

  • 12 March 2024
  • 8 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi 

ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb een jongen al 3 jaar op snapchat de laaste 1,5 jaar vraagt hij op orginele en soort van grappige manieren om nudes ik zeg dan altijd nee en hij accepteerd dat dan ook.

Nu hebben we de laaste tijd wel een beetje fix maar daardoor weet ik ook dat hij 17 is en al bijna 18 word. ik heb altijd al iets gehad voor ouderen jongens (wat niet goed is weet ik). deze jongen zegt dat hij mij wel lek vind enzo maar hij zecht in de avond ook vaak sexuele dingen en begint er vaak over. ik voel me er niet ongemakkelijk bij mar toch vraag ik me af of dit wel normaal is en hij niet een beetje pedo achtig is ook omdat hij weet dat ik pas net 14 ben

 

groetjesss


8 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Super pedo achtig in mijn mening

Reputatie 6
Badge +4

heyy

hmm ik vind het ook wel een klein beetje vreemd eigenlijk ik zou als ik jou was idd geen nudes sturen stel je voor dat er iets gebeurd…. 

Liefss F

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

Ik weet niet of jullie al een keer met elkaar hebben afgesproken, maar ik ga er even van uit dat dat nog niet is gebeurd. Zolang je hem niet in het echt hebt gezien, zal ik iig NOOIT foto’s naar hem sturen. Sws nooit foto’s sturen natuurlijk!!! Als jullie het echt willen, dan kun je dat in real life doen, niet online. Online is alles permanent zoals ze dan altijd zeggen hè :)

Leeftijdsverschil is ook een beetje raar, aangezien hij al bijna volwassen is en jij nog midden in je puberteit zit. Ik snap echt dat je wat hebt voor oudere jongens, maar hiervan moet je misschien accepteren dat het iets te veel is… 

Duss GEEN foto’s sturen, echt niet, ook niet als hij wel ineens gaat aandringen alsjeblieft :)). 

-Yodema

Reputatie 6

Ik ben zelf 17, en ril al van het idee als ik met iemand van NET 14 zou hebben, laat staan n*des vragen?!?!? (Uberhaupt erom vragen is beetje vaag)

 

Ik ken iemand die zelf 18 is, en met iemand van 14, bijna 15 heeft. Maar goed, hij heeft ook 'bepaalde dingen' (net als ik btw). Maar ik zou dit zelf niet doen.

Ik houd zelf meestal het leeftijdsverschil +/- 2 jaar, en boven de 20 jaar dan +3 / -1/2 (ligt aan situatie. Misschien handig om deze te hanteren?

 

En zulke gasten negeren btw 

 

VragenVragen

Reputatie 3
Badge +1

@lies.anoniem dat jij iets voelt voor oudere jongens is niet per definitie slecht, ikzelf heb ook een vriend die veel ouder dan mij is maar dan ook echt heel veel ouder bijna het dubbele van mijn leeftijd. Daarin tegen ben ik 17 en ja dan is het mentale verschil in verhouding een heel stuk kleiner.

 

En als hij nou dingen zegt van: hey ik vind je stiekem erg leuk zullen we een keer afspreken (bios ofzo) dan zou ik mij over het leeftijdsverschil me niet zo drukken, maar vragen om foto's en elke keer weer over sexuele dingen beginnen dan elke keer weer ondanks dat je het al tig keer hebt afgewezen dan zou ik ver bij hem uit de buurt blijven.…

 

Echt kijk uit en nooit foto's en dergelijke naar zo iemand sturen

Reputatie 6
Badge +1

@lies.anoniem 

NIET DOEN!!

Hij wil jou niet(klinkt gemeen srry daarvoor), hij wil die nudes etc. Ik zou het gewoon aangeven dat je dit niet zo fijn vind. En stuur GEEN nudes, hij kan dit gebruiken bijvoorbeeld dat hij om 50€ van jou vraagt want als je da nie zou doen dat hij het dan post op social media of iets. En dat wil je echt niet. Dus wees echt voorzichtig met hem

Reputatie 7
Badge +12

Helemaal  mee eens @person  !   Niet doen dit! Als iemand je echt ziet zitten wil die zo gauw mogelijk met je afspreken denk ik en samen leuke dingen doen, en geen nudes enzo. En foto’s gaan nooit meer weg van internet. Dus niet doen alsjeblieft!
Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik heb niet veel toe te voegen aan de anderen. Niet doen meisje! Zoals @Tover01  terecht zegt, zulke foto's blijven tot in eeuwigheid rond dwalen op het web en je doet er dan niets meer aan. Laat hij je maar bewonderen zoals je bent, in een leuke jurk of kleren die jij leuk vind. En dat andere komt ter zijner tijd wel. Nooit nudes sturen! 

Maiskolfje X 

Reageer