Skip to main content

Hallo allemaal,

ik ben 16 jaar en krijg best wel veel aandacht van jongens. Dit vind ik zelf opzich wel leuk maar ik weet niet zo goed hoe ik mijn grenzen moet aangeven.

Ik had een tijdje gepraat en een jongen en hij leek me serieus een leuke en knappe jongen, na een feestje mocht ik zijn jas lenen omdat die van mij nat was van de regen. We zouden die jassen weer ruilen bij een feestje dat bij hem georganiseerd werd. Ik ben naar dit feestje gegaan maar keek er helemaal niet naar uit. Ik kende zijn vrienden helemaal niet goed en voelde me totaal niet comfortabel bij zijn vrienden. Toen op het feestje voelde ik me buitengesloten en verlegen dus ik ging iets meer drinken dan bedoeld was. Ik was niet dronken maar had wel genoeg op dat het een beetje duizelig werd. Op een gegeven moment ging hij naast mij zitten op de bank en deed hij een arm om mij heen. Ik voelde vlinders in mijn buik. Op een gegeven moment vroeg hij of ik met hem mee wou gaan. Hij nam mij mee naar een kamer, deze deed ik op een kier. We stonden nog geen 2 seconde in de kamer en hij zoende me al. Na even zoenen begon hij mij al overal aan te raken, over mijn kleding heen. Ik vond het eigenlijk al niet helemaal fijn maar durfte hem niet te stoppen omdat ik bang was dat hij mij dan niet meer leuk zou vinden en me voor gek ging zetten bij zijn vrienden. Opeens stopte hij zijn hand in mn rok en begon hij mij aan te raken en probeerde hij mij te vingeren. Ik was zo geschokt want ik had dat nog nooit mee gemaakt. Ik wou niet dat hij dit deed op een feestje waar al zijn vrienden een paar meter verder op stonden te feesten. Maar ik durfte gewoon geen nee te zeggen. Ik denk dat het lag aan dat ik hem niet teleur wou stellen en dat ik niet helder mee na kon denken door de drank. Opeens deed zijn vriend de deur open en schreeuwde naar iedereen. Toen begonnen ze met ze alle te zingen dat hij mij gevingerd had. Op dat moment zelf wist ik niet in hoe een vreselijke situatie ik mijzelf had gebracht en probeerde mijn ongemakkelijkheid te verbergen met een lach. Nu denkt iedereen dat ik dit wou en dat ik het fijn vond terwijl ik nu met zo veel spijt kijk naar die avond. 
maar het erge is is dat ik nog steeds wacht op zijn berichtjes, zijn snap-score check en kijk of hij online is. Is dit normaal?  En wat moet ik nu doen?

Dit is niet normaal en ------------ door een jongen. Jij bent waarschijnlijk niet de eerste die hij vingert. Denk na, als hij jouw leuk vond zou hij je nooit gelijk hebben gezoend.

 

Tekst aangepast door de kindertelefoon ivm regel 2 respect!


Hoi @Hoi1234567

Dapper dat je je verhaal hier op het forum deelt. Het is niet raar om met dubbele gevoelens te zitten. Veel meiden of jongens die een nare ervaring hebben gehad, kunnen zich dan ook schuldig voelen. Bedenk altijd: het is jouw lichaam en niemand mag over je grens gaan. Het kan helpen om er met anderen over te praten. Mocht je het fijn vinden om je verhaal anoniem te delen dan kun je elke dag van 11:00 tot 21:00 bellen (0800-0432) of chatten met De Kindertelefoon. Samen kunnen we kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan.  Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

 


Reageer