is dit mijn schuld?

  • 27 February 2024
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Reputatie 1
Badge

aub help!! Ik heb dus echt iemands mening hierover nodig want ik kan dit echt niet meer. Oké. Ik had dus een relatie van ongev 5 maanden met iemand. Het is nu dus 3 maanden uit maar ik kan niet over haar  heen komen, het lukt maar niet. Ik huil mezelf iedere dag in slaap (dit klinkt echt zo emo help)  Ook verwijt ik mezelf steeds dat het mijn schuld is dat het uit is. Ik begon me vanaf ongeveer October namelijk  depressief te voelen, (ik ben er nu ook voor gediagnosticeerd) wss door trauma dat terug kwam van vroeger, ik begon me opeens weer alles te herinneren. Ik zit nu ook thuis voor al 3 maanden. Wat natuurlijk niet zo fijn is. (duh). anyways m’n vriendin toen der tijd zag dus niet dat het zo slecht met me ging en vroeg ook niet hoe het met me ging etc. Echt raar want letterlijk iedereen van m’n vrienden zag het, zelfs mensen waar ik niet zo close mee ben. Ik moest zelfs een x huilen tijdens de les echt kaulo gênant maar toen vroeg ze dus ook niet wat er was?? We kregen ook steeds ‘ruzie’. Ze liet de laatste maanden van onze relatie dus echt  0 interesse zien, we hebben niet eens gekust. Het leek op een vriendschap. Wel ging ze haar beste vriendin ieder X een knuffel geven als ze dr zag?? (ik heb de hele relatie 1 KEER een knuffel gekregen, waar ik ook nog zelf om heb moeten vragen). Toen ik haar vertelde dat onze relatie nu meer op een vriendschap leek en dat we nooit iets deden samen behalve praten, liet ze me op geopend?? Ik voelde me gwn kut 50% van de relatie omdat k me niet geliefd voelde bij haar, dus ik begon steeds van die irritante vragen te stellen zoals ‘boeit het je überhaupt nog??’. Ze maakte het ook uit via snap, wat echt kk laf was. Ze zei dat het was omdat we zovaak ruzie hadden. Ik probeerde uit te leggen dat het kwam door m’n depressie maar ze wou niet luisteren. toen ze het uitmaakte zat ik al in een dieptepunt, en ik begon helemaal te appen en smeken dat ze terug kwam omdat ik zo desperate was. (wat echt gênant is als ik eraan terug denk).  eindstand ik ben dus bang dat het mijn schuld is omdat ik steeds voor reassurance vroeg enz. Maar aan de andere kant deed zij ook echt kvt. Vrijdag moet ik voor de eerste keer na 11 weken weer naar school en zie ik haar weer. joepie.
 

Dit is echt lang meine Gute, sorry als dit no sense maakt het is momenteel 00:19.

iedere mening is welkom want ik ga echt dood hier, vragen ook!!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Hey @idk_ 

ik weet dat het lastig is en ik weet dat je er moet om schelden en dat je moet huilen maar je bent goed zoals je benbt jij deed niks verkeerd je hebt het heel goed gezegt wat je dacht (dat doen al heel veel mensen niet)dat vind ik echt knap.

probeer niet aan haar te denken doe eens een hobby of doe een meditatie dat kan wel eens helpen

en anders kan je meer hulp aan je vrienden vragen of aan je ouders!

Ik hoop dat alles goed komt, en lat je ons weten hoe het binnekort gaat? of het even slecht is of beter?

maar een dign moet je onthouden;) wij staan achter jou en iedereen hier in de forum staat voor je klaar!

Fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠

Reageer