Skip to main content

Is dit herkenbaar voor jullie?

• October 17, 2025
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hee,  ik zit er mee dat ik het gevoel heb dat ik nog geen relatie heb met iemand. Ik heb weleens eerder een relatie gehad met iemand maar ik was 14 op dat moment. En nu ben ik 17 en heb ik daar zoveel behoefte aan om met iemand waarmee het wederzijds is, een relatie mee te hebben. Ik mis vaak de zoenen en het gevoel dat je iemand mist als je alleen voelt of als je erna uitkijkt om iemand weer te zien. Ik val op meisjes dus dat is wel wat moeilijker om dan ook iemand te vinden die hetzelfde voelt voor jou. En ik sta er ook voor open om met een jongen wat te hebben.  
Herkent iemand van jullie dit ook? 
Groetjes, F

2 reacties

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 17, 2025

Hoi ​@F.xxx ,

Dit snap ik helemaal! Liefde komt op de meest onvolwachte momenten, dus hou vol, je partner is still "in progress" ;)

Liefs Misty!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Ik herken dit echt wel. Het kan zo vervelend voelen om die “relatie-dingen” te missen, zoals zoenen of gewoon iemand echt leuk vinden. Ik ben 14, maar voel me soms ook zo, vooral als ik zie dat anderen al in een relatie zitten. Het is niet gek om dat te willen, maar het komt wel wanneer het komt! Gewoon jezelf blijven en open staan voor wie je bent, dan komt die persoon vanzelf wel. 

xx liefs Wolf 🐺