Vraag

is dit goed of slecht?

  • 24 April 2024
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 137 reacties

hallo allemaal.

zoals ik in mijn vorige topic heb gemeld. heb ik mijn crush verkering gevraagt. 

helaas wou zij allen vrienden blijven. ik heb daar allen maar respect voor. en ons contact is nog steed goed.

ik heb laats een meisje leren kennen. ik doe aan mountebiken en zij ook. en we hebben net afgesproken om een keer samen te gaan fietsen. allen ik denk nu. is dit vreemd gaan of slecht dat ik dit doe?.

ik wil ook niet gemeen tegen over haar dat ik denk, jij wilt niet met mij. dan ga ik wel met een ander. want ik vind haar nog steeds leuk.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Nee @Dpro,

Dit is niet vreemdgaan. Je bent afgewezen dus kun je gewoon met die meid mountainbiken.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 5
Badge +1

Dit kan gewoon hoor! Zoals @Wees Jezelf Bij Noah al zij je bent afgewezen dus het is geen vreemdgaan, zelfs al zou je niet afgewezen zijn en zou je dus een vriendin hebben, waarom zou je dan opeens niet meer met andere meisjes om mogen gaan? Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
-Ikweetgeennaam321

Reputatie 7
Badge +17

Ze heeft je afgewezen. Je hebt geen relatie met haar. Met vreemdgaan heeft het dus niets te maken. Ik kan me wel voorstellen dat het voor jou zo voelt omdat je nog steeds een crush op dat meisje hebt. Dat is niet erg. Verliefdheid gaat niet zomaar weg. Zolang je maar wel accepteert dat ze niet hetzelfde voor jou voelt. 
Ik zou zeggen, ga lekker met dat andere meisje mountainbiken. Wie weet wat er verder nog uit komt?

Reageer