is die jongen op mij verliefd?

  • 21 November 2015
  • 13 reacties
  • 584 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey,
ik ben verliefd op een jongen maar hoe weet ik of die jongen op mij verliefd is?
groetjes! xxx

13 reacties

Daar kom je alleen achter door met hem te socializen. Praat met hem, en stel tussendoor vragen waaruit je kunt afleiden of hij je leuk vindt. Zorg wel dat je niet te obvious wordt.
Dat is echt heel lastig om achter te komen. Misschien moet je met hem praten? Of via een vriendin?
BENERVOORJOU
Daar kom je alleen achter door met hem te socializen. Praat met hem, en stel tussendoor vragen waaruit je kunt afleiden of hij je leuk vindt. Zorg wel dat je niet te obvious wordt.
en welke vragen zou ik dan moeten vragen? 🙂
Probeer met hem om te gaan zodat je een beetje kan zien of hij je ook leuk vindt. Vindt hij het leuk om met je te praten of niet?
Het is moeilijk om echt te zeggen of diegene je leuk vind, dus een van jullie twee zou de eerste stap moeten zetten, en zeggen dat je hem leuk vindt.
heey,
ik ben verliefd op een jongen maar hoe weet ik of die jongen op mij verliefd is?
groetjes! xxx

Ga gwn een keer met hem afspreken en stoei met hem. Dan gaat hij je sowieso leuk vinden en kan je ook checken.
Ga gwn op hem zitten en houd hem vast
Gwn eerst een tijdje met elkaar praten (niet TE lang want dan wordt de kans alsmaar kleiner) en dan gwn straight to the point zijn. Heb zat vaak meegemaakt dat ze trekken vertoonde dat ze me leuk vond maar dat het allemaal vriendschappelijk en dat ze gewoon van mijn aandacht genoot...
heey ik heb een paar tips om te zien of hij verliefd op je is...

1. Als hij veel naar je kijkt en naar je lacht als hij terug kijkt is de kans al wat groter 😉
2. er is ooit een onderzoek gedaan hiernaar het schijnt dat als een jongen verliefd is dat de voeten naar je toe wijzen zelf heb ik hier nog niet op gelet maar het zou ook niet het eerste zijn waar ik op let.
3. raakt hij je vaak aan? of komt hij naast je zitten dan toont hij interesse in jou
4. maakt hij vaak een praatje met jou? doet hij dit dan is hij ook meer geïnteresseerd jou
dit zijn mijn ervaringen en dingen die ik heb gelezen en heb mee gemaakt en bij mij klopte 1,3 en 4 en we hebben nu verkering en het is ect een lieverd ❤ en de beste manier is het om gewoon te vragen en anders gewoon een keer af te spreken.
veel succes.
-xxx-
He mensen,

Jullie kennen vast het gezegde: ''meisjes plagen, kusjes vragen''. Ik heb bij bepaalde jongens in mijn klas echt dat idee. Hoe kan je daar achter komen. What to do?
Ik zou een beetje kijken hoe ze tegen je doen: zijn ze bijvoorbeeld veel aardiger tegen jou vergeleken met andere meiden uit je klas en praten ze bijvoorbeeld ook meer tegen je dan voorheen? En kijken ze je vaak en als je dan terug kijkt kijken ze snel weg. Dat zijn de meest bekende kenmerken. Al heb je nog meer vragen hoor ik het ;p

-xxx-
Anoniem2002 bedankt voor je advies. Bij 1 jongen heb ik idd het gevoel dat hij vaak naar mij kijkt, maar plaagt mij ook graag en doet hij ook bij andere meiden. Hij kijkt wel veel naar mij heb ik het idee. Kan jij hier wat over zegen?

Xxx unicorn
Nou nu jij zegt dat hij ook veel naar je kijkt, probeer op een subtiele manier er achter te komen of hij jou leuk vind. Praat bijvoorbeeld wat vaker tegen hem of spreek een keer met hem. Raak hem af en toe op een subtiele manier aan. Zo zie je al snel of hij ook een beetje interesse heeft in jou. Maar het is natuurlijk wel belangrijk dat jij hem ook leuk vindt.

succes en ik hoor het wel hoe het gaat -xxx-
Thxxx
heey ik heb een paar tips om te zien of hij verliefd op je is...

1. Als hij veel naar je kijkt en naar je lacht als hij terug kijkt is de kans al wat groter 😉
2. er is ooit een onderzoek gedaan hiernaar het schijnt dat als een jongen verliefd is dat de voeten naar je toe wijzen zelf heb ik hier nog niet op gelet maar het zou ook niet het eerste zijn waar ik op let.
3. raakt hij je vaak aan? of komt hij naast je zitten dan toont hij interesse in jou
4. maakt hij vaak een praatje met jou? doet hij dit dan is hij ook meer geïnteresseerd jou
dit zijn mijn ervaringen en dingen die ik heb gelezen en heb mee gemaakt en bij mij klopte 1,3

en 4 en we hebben nu verkering en het is ect een lieverd ❤ en de beste manier is het om gewoon te vragen en anders gewoon een keer af te spreken.
veel succes.


-xxx-


WoW Tnx !!!!

maar ja als dat allemaal niet het geval is... (Ik ben een jongen btw xD)

Reageer