Skip to main content

Hallo, 

Ik kom hier met een verhaal. Nou ik kwam dus twee jaar geleden ongeveer voor het eerst een meisje tegen. Ze woont op een boerderij en ik haal daar vaak voor mijn ouders melk.  Dus ik liep de stal binnen, ik was daar nog nooit geweest en zie daar een meisje staan. Ze maakte een goede indruk op mij. Maar er was nog iemand bij dus ik zei niks. 

Toen 2 maanden later ging ik weer een keer melk halen en toen gingen we een bordspel doen. Iets viel me op, ze wist mijn naam zonder dat ik die ooit gezegd had (ik wist haar naam ook allang)(:. Toen daarna ging ik elke week melk halen ongeveer. 

Opeens hoorde ik twee maanden gelden ofzo dat ze een vriend had. Ik ken die jongen heel goed en het was echt niet haar type.  Nu ik heb hem nooit gezien bij haar dus boeie dacht ik. 

Nu hoorde ik dat het uit was een tijdje geleden.  Dus ik dacht yes, eindelijk. 

Dus nu, deze week dinsdag. Zij ging mij helpen melk halen, we hadden een leuk gesprek en zaten elkaar de hele tijd complimenten te geven. Dus ik had daarna opgezocht op internet'’ hoe kun je zien of een meisje op je is``. Dus ik zie die dingen allemaal terug bij haar (bijvoorbeeld als naar mij kijkt met haar haar frunikken. Dat doet ze anders nooit. 

Wat denken jullie ervan????

Met heel vriendelijke groet F. 

Hey, klinkt goed !  Er is maar 1 manier om daar achter te komen en dat is naar haar toe en er naar vragen 😉 Bv ook vragen of ze het leuk vind om een keer iets samen te doen.( uitje bedoel ik dan) . Maar als ze je leuk vind merk je dat gauw genoeg.  Ik hoop dat je nog meer tips krijgt !

Liefs Tover xxx

Hey

Ik had dus een idee. Wij kijken heel vaak naar elkaar dus ik kan in stapjes er naartoe gaan(door te vragen hoezo kijken wij altijd naar elkaar. Of ik vraag het gewoon letterlijk in een keer dan ben ik ervan af.

Wat vinden jullie een goed idee.

Met vriendelijke groet F.

het geval dat ze je naam weet. houd in dat ze je herkend. en intrese in je heeft. 

anders ondhoud je dat niet zo snel zou ik denken

en zoals je het zelf al zecht. je kan het het beste gewoon vragen

ik hoop dat dit je helpt. 

groetjes dpro1312

Hey, 

Thanks voor je reactie.  Ik heb weer moed gekregen dus echt heel erg bedankt.

Met vriendelijke groet F.

Reageer