Skip to main content

is biseksueel zijn

• July 25, 2025
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb dus sinds nu 2 dagen een nieuwe vriendin en een jongen vind het heel leuk om mij omlaag te halen daardoor, hier een paar dingen die hij heeft gezegd: ben je gay? Ik zei nee ik ben biseksueel, 

“je moet dood” “je bent besmettelijk “

hoezo? “Ziek” en hij noemde mijn vriendin knap en toen was zei ook opeens “ziek”  en tegen mijn vriendin zei die “je bent vies” “je moet normaal zijn “ “je moet opgehangen worden en dood in een ravijn gegooid worden” 

ik weet niet wat ik hierop moet zeggen, maar ik vind het zwaar respectloos.. 

is biseksueel zijn raar? 
groetjes nina

3 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 26, 2025

Heyy

bi zijn is zeker niet raar of vreemd❤️ wat vervelend dat hij zulke nare opmerkingen maakt! Dat is zeker niet wat jij verdient 💖 het is superknap van je dat je open bent met je vriendin dus laat je niet neerhalen! Je kan dit denk ik het beste aan je mentor vertellen zodat die ze kan toespreken want dit kan echt niet! 💕💕 hopelijk zeggen ze het dan ook tegen z’n ouders!! Als jij biseksueel bent dan ben jij dat, dat moet hij accepteren en als hij dat niet kan moet hij maar uit jouw buurt blijven want niemand kan jou tegenhouden, toch?  Als het niet gaat kan je altijd bij mij terecht, ik ben ook biseksueel en ik kan je zeggen dat er altijd mensen zijn die je niet accepteren maar laat je niet neerhalen want als zij geen respect voor jou hebben is het het ook niet waard om er naar te luisteren 💖 stay strong ❤️❤️💪 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 26, 2025

De sukkel is ongetwijfeld jaloers dat jij een vriendin heeft en hij niet.  Wat een idioot.  Niets van aantrekken, jij houdt van wie je wilt.

Knuffel, sis.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 1, 2025

bi zijn is niet raar, ik twijfel of ik ook bi ben misschien. hoe ben jij er achter gekomen dat je bi bent?