Ok, dus ik zit nu in de derde klas, en ik heb een klasgenoot, laten we hem Frank noemen. Hij was in de brugklas tot ergens rond het einde van de tweede klas in een ander vriendengroep, maar toen was het zo dat hij ineens in ons vriensengroep kwam.
Hij leek eerst als een normale persoon, maar toen had ik gemerkt dat ik hem niet mocht, hij was eigenlijk nooit een "vriend" van mij.
Hij doet ook heel, laten we zeggen, ongecultiveerd, hij wilt altijd bijbetrokken zijn bij een conversatie, bijvoorbeeld, een van mijn vrienden in de groep heeft een vriendin gekregen, en in plaats van hun met rust laten, net als iedereen anders, gaat hij meteen third-wheelen. Hij stinkt ook en ademt hard en hij is gewoon niet een beleefd persoon.
Hij kijkt ook ALTIJD naar iemand anders telefoon, ik zei ook een keertje tegen hem; "Wat is er zo interessant dat je naar die persoons telefoon moet kijken?" Hij reageerde; "Wat is er zo interessant aan jouw leven dat je moet blijven leven." Op dat moment had ik besloten dat ik er klaar mee was, ik heb dus ook met mijn vrienden gesproken over dit en ze mogen hem ook niet.
Ik had tegen hem gezegd dat hij niet in het vriendengroep moet horen, maar hij zegt dat "ik niet mensen kan beheren."
Ja, en de rest van mijn vrienden kunnen niet toegeven dat we hem niet mogen, behalve ik. Ik heb jullie hulp nodig.