Skip to main content
Vraag

intieme knuffel met begeleider

• July 25, 2026
  • 0 reacties
  • 4 Bekeken

Forum|alt.badge.img

even een vraagje:
ik was op een zomerkamp. ik was er al vaker geweest het was mijn 5de keer ofzo. er was dus een begeleider een jongen ik noem hem even Daan.

Daan is 4 en een half jaar ouder dan ik, ik had hem al eerder als begeleider gehad 2/3 keer eerder ofzo. hij is super chill enzo en grappig en deed goed mee met mijn vriendinnen en ik. ik vond hem al sinds mijn eerste jaar dat ik op dat kamp was knap niet op een rare manier ofzo. ik en mijn vriendinnen hadden het met Daan ook vaak over vriendjes/vriendinnetjes, zoenen, kiss count en body count, omdat we beniewd waren.

op de laatste dag kwamen onze ouders enzo en ik moest gaan dus ik geef de begeleiders en vriendinnen en knuffel en zeg doei, toen ik zo een knuffel ging geven aan die Daan niet op een rare manier ofzo gewoon vriendelijk duwt hij mij rechter tegen mij aan en duwt soort van mijn hoofd op zijn borst, het was niet lang ofzo dus ik blijf gewoon staan het was niet erg ofzo.

ik dacht er niet zo over na tot een vriendin zei waarom gaf je hem zo een intieme knuffel ik zeg weet ik niet gebeurde gewoon en ik vond het niet perse erg er gebeurde niet perse namelijk iets vond ik, maar door die opmerking van die vriendin van mij dacht ik wel zo een beetje hmm het is wel een beetje raar.

ik weet du niet wat ik met denken ik vind het nog steeds niet erg, maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden??