Vraag

internetvriendje stiekem ontmoeten en naaktfoto's sturen?

  • 3 November 2020
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee allemaal,

ik vind iemand leuk, het enige probleem is dat hij 18 is en ik 15 en aan de andere kant van nl woont. Nu bellen we veel, elke avond wel. En wil ik hem graag ontmoeten, het probleem is dat dat van mn ouders alleen bij mij thuis mag. En hij wil mijn ouders nog niet ontmoeten. Ook vind hij naaktfotos een must in een relatie. Dit terwijl ik zelf echter geen naaktfotos wil sturen.  Hier maakt hij een groot probleem van. Ik vind het erg lastig want wil hem graag blij maken, maar naaktfotos gaan echt te ver.

wat vinden jullie? Moet ik me niet zo aanstellen en gewoon stiekem naar hem gaan en naaktfotos sturen, of moet hij het gewoon accepteren?

 

groetje en liefs mijjj!


5 reacties

Oké dit is misschien even moeilijk te accepteren maar gezien je 15 bent en het ook niet wil moet je absoluut geen naaktfoto's sturen. Als dat voor hem een must is kan hij gewoon de pot op want het gaat inderdaad te ver. Dus je moet dat gewoon tegen hem zeggen en als hij dan drijgt dat hij het gaat uitmaken als je het niet doet dan moet je het nog steeds niet doen want dat kan het zijn dat het een loverboy is. Succes!

 

~Olivier

Badge

lieve schat, ik zou het niet doen! ik heb ervaring luister naar mij aub… het is geen must prc als wat @Olivier2005 zei hij kan de pot op ! je moet tegen hem zeggen dat hij jou keuze moet accepteren en anders niet. er zwemmen genoeg vissen in de zee, dus ja. liefde is a bit moeilijk

Heee,

super fijn voor de reacties. Jullie hebben hartstikke gelijk. Ik zat enorm erg te twijfelen. Maar ik moet gewoon even goed voor mezelf opkomen:) dank jullie wel!!

liefsss

De rest heeft volledig gelijk. Het klinkt misschien hard maar hij doet het puur voor je lichaam. Tuurlijk wilt hij niet irl afspreken, want waarschijnlijk is het gewoon een vent van een jaartje of 40-60. Echt geen foto's sturen en goed met zulke internet- ‘vriendjes’. 

De rest heeft gelijk ja! doe dit niet, voordat je spijt krijgt. een jongen die je leuk vindt eist niet om zulke foto's. Stuur geen foto's van jezelf en laat hem jou niet manipuleren! be safe.

Reageer