Vraag

Internetrelatie deel 2: miss loverboy?

  • 31 May 2018
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey,
Afgelopen week heb ik hierop ook al een bericht geplaatst over dat ik iemand heb leren kennen(dir ik leuk vind) via een aantal internet vrienden. Ik vertelde dat ik het niet aan mn ouders durfde te vertellen. Ik heb het nou dus wel verteld via een brief waar alles in stond. Nadat ik uit school kwam en mn ouders t hadden gelezen had ik een heel gesprek met ze. Ze dachten bijna zeker te weten dat t een loverboy is.... t was nogal een zwaar gesprek. Maar ik dacht zeker te weten dat ie dat nii was maar door hun begin ik toch wel te twijfelen.... wie kan mij helpen?? Wat zijn nou echt kenmerken van loverboy??
Ook moest ik m overal op blokkeren en dat heb ik gedaan!

3 reacties

Maar ik vind m zo leuk? k ben ook wel van plan m een x te deblokkeren maar kan iemand helpen?
Je zou kunnen beginnen door via facetime of iets met elkaar te bellen en dat je elkaar dan kan zien (tegen catfishers) en als hij voldoet aan wat hij zei dan kan je een keer met hem op een drukke openbare plek ontmoeten (station, centrum etc). Vaak zijn mensen online wat anders dan in het echte leven, dus als je hem een paar keer ontmoet hebt zou ik pas kijken of een relatie een optie is.
Even voor de duidelijkheid: ik heb hem al ontmoet zonder dat mn ouders t toen wisten en we hebben ook al een paar keer gefacetimed en voordat we afspraken hebben we ook heel lang gebeld

Reageer