Internet vriendinnetje

  • 30 June 2019
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey allemaal,

ik heb sinds een paar weken een meisje leren kennen op het internet. We hebben zulke leuke gesprekken en facetimen heel vaak, het is heel fijn.
ik wil haar heel graag ontmoeten, het probleem is dat ze in het buitenland woont. Ze woont in Italië.
mijn ouders zijn ongerust en laten mij daar niet alleen heen gaan en met hun is geen optie omdat ze er niet achter staan.
heeft iemand een idee hoe ik dat kan doen zodat ik mijn lieve vriendinnetje kan ontmoeten? Het liefst zou ik haar willen verrassen door opeens voor haar deur te gaan staan 🙈


Liefs Charlise

2 reacties

Hey,

Internetvriendinnetje als dat je verliefd op haar bent?

Dan is het geen leuk idee om zomaar voor haar deur te staan. Als het een normale vriendin is, zou ik het ook niet doen, want wat zullen háár ouders er dan bijvoorbeeld van vinden? Het is beter om dat goed te organiseren. Als zij van verrassingen houdt, is het leuk om opeens voor haar deur te staan, maar als ze daar niet van houdt is het ook meteen niet leuk meer. Als je het afspreekt, is het gewoon leuk, zeker.

Misschien kun je samen met je ouders naar Italië op vakantie en haar daar ontmoeten? Het is bijna zomervakantie.

Groetjes,

Geen_Naam
Reputatie 2
Badge +3

Heey allemaal,

ik heb sinds een paar weken een meisje leren kennen op het internet. We hebben zulke leuke gesprekken en facetimen heel vaak, het is heel fijn.
ik wil haar heel graag ontmoeten, het probleem is dat ze in het buitenland woont. Ze woont in Italië.
mijn ouders zijn ongerust en laten mij daar niet alleen heen gaan en met hun is geen optie omdat ze er niet achter staan.
heeft iemand een idee hoe ik dat kan doen zodat ik mijn lieve vriendinnetje kan ontmoeten? Het liefst zou ik haar willen verrassen door opeens voor haar deur te gaan staan 🙈


Liefs Charlise

ik heb precies hetzelfde maar dan woont zij in letland een tip ga daar op vakantie maar GEEN verasings effect van he hier ben ik zometeen wilde ze helemaal niet dat je kwam ALTIJD afstemmen ik heb me ouders met verzonnen redens ook zover gekregen om over 1 jaar daar heen te gaan

Reageer