Skip to main content

Hey, ik zit er de laatste tijd steeds meer mee. Ik heb iemand online leren kennen en begin hem steeds leuker te vinden.

Het probleem is dat ik vroeger werd geappt door een gast van 27 (ik was 9) en vroeg om seksuele dingen. Mijn moeder vertrouwd me nauwelijks op het internet. Ik wil heel graag een keer die jongen zien en spreken, maar ik ben bang dat als ik het tegen mijn ouders zeg, ze boos worden en heel mijn telefoon gaan uitpluizen.

En zoals je begrijpt mag ik dan ook geen contact meer met de jongen in kwestie hebben.

Heeft iemand soepele manieren om dit tegen mijn ouders te zeggen? Hij woont best ver weg dus kan er ook niet op mijn fietsje naartoe.

hoooi

 

je kan mischien vragen of hij bewijs kan sturen dat hij echt de leeftijd is die hij bewijst, en dan of die mischien een soort voorstel appje kan typen. dan kan jij dat aan je moeder laten zien. ik heb dit ook een keer gehad, maar toen mijn moeder de appjes en foto’s zag was ze al gerustgesteld. vergeet ook niet dat je ouders het goed bedoelen. ze zijn gewoon heel bezorgd over jou veiligheid, en dat kan soms best iritand zijn maar het is goed bedoeld.


@eland11 

Bedankt, deze is echt goed.

Alleen misschien is het een beetje cringe om te vragen om bewijs naar realiteit. Hoe zou ik dat moeten vragen? Het is misschien en beetje raar om straight to the point te vragen naar bewijs of hij wel echt bestaat/is wie hij zegt dat hij is.

 


je kan bijvoorbeeld vragen of hij bewijs wil sturen met de reden dat je je moeder over moet halen. heb ik met die vrienden ook gedaan en ze begrepen het en ik kreeg 1 voor 1 allemaal foto’s en berichten.  als je hem gewoon de echte reden verteld snapt hij dat heus wel. 


@eland11  ahh oke bedankt

Ik heb een beetje nagedacht.

Goedemorgen! Ik heb je vast al wel verteld over dat mijn ouders, vooral moeder, heel beschermend is. Ik zit er best mee dat ik je daarom niet kan zien enzo. Wil je misschien 'bewijs' (foto met berichtje ofzo) naar me sturen dan kan ik dat aan haar laten zien.

 

Is dit goed of al te overdreven?


@eland11  ahh oke bedankt

Ik heb een beetje nagedacht.

Goedemorgen! Ik heb je vast al wel verteld over dat mijn ouders, vooral moeder, heel beschermend is. Ik zit er best mee dat ik je daarom niet kan zien enzo. Wil je misschien 'bewijs' (foto met berichtje ofzo) naar me sturen dan kan ik dat aan haar laten zien.

 

Is dit goed of al te overdreven?

Dat lijkt mij goed


@eland11  ahh oke bedankt

Ik heb een beetje nagedacht.

Goedemorgen! Ik heb je vast al wel verteld over dat mijn ouders, vooral moeder, heel beschermend is. Ik zit er best mee dat ik je daarom niet kan zien enzo. Wil je misschien 'bewijs' (foto met berichtje ofzo) naar me sturen dan kan ik dat aan haar laten zien.

 

Is dit goed of al te overdreven?

ja hoor, dat is zeker een goede manier


Reageer