Hmm, ik had je liever een positieve visie willen geven, maar vrees dat ze niet echt interesse heeft. Volgens mij kan je niet eens 7 dagen per week werken en op complimentjes reageert ze blijkbaar ook niet heel enthousiast (dat kan natuurlijk ook alleen maar zo overkomen, maar toch).
Je kan het nog even aankijken. Wellicht wordt het wel wat; je merkt het vanzelf als ze echt niks meer wil. Probeer er een beetje open in te gaan, daarmee stel je jezelf minder teleur als het toch niet helemaal gaat zoals gehoopt.
Succes!
Is het niet een optie om een keer proberen te bellen met elkaar? Of het Iets is weet ik niet maar wie weet.....?
Groetjes stillegenieter
(….) Je kan het nog even aankijken. Wellicht wordt het wel wat; je merkt het vanzelf als ze echt niks meer wil. Probeer er een beetje open in te gaan, daarmee stel je jezelf minder teleur als het toch niet helemaal gaat zoals gehoopt.
Succes!
ga ik doen bedankt!
Is het niet een optie om een keer proberen te bellen met elkaar? Of het Iets is weet ik niet maar wie weet.....?
Groetjes stillegenieter
ja e werkt elke dag tot 22:00 en wilde niet zomaar der nummer aan iemand geven dus spraak haar via instaram maar ga het zeker eens vragen. Goed idee, bedankt!
Ik ben bang dat ik @eenanoniemejongen1 gelijk moet geven, aangezien ik het herken. Ze is wss niet geïnteresseerd… sorry man
Ik denk dat haar reacties komen omdat je ineens contact opnam. Ik zeg niet dat je daar iets verkeerd had gedaan, je had ook niet veel anders kunnen doen. Je kan het even de tijd geven en zien hoe jullie omgang zich verder ontwikkeld. Ik denk niet dat wat @eenanoniemejongen1 en @Ranger13 zeggen altijd zo hoeft te zijn. Ik heb het zelf ook anders gezien zowel bij mezelf als bij anderen. Als ze gewoon echt geen interesse had gehad en dacht: laat me met rust dan had ze waarschijnlijk gewoon gezegd dat ze geen interesse had. In het geval dat dat van 7 dagen per week werken een smoesje is betekent het in ieder geval dat ze het zo beleefd mogelijk zegt dus dat is ook een goed teken over hoe ze jou ziet.
Ik zou het in ieder geval nog niet opgeven, en misschien hoef je niet voor het hoogst haalbare te gaan, een vriendschap of gewoon gezellig kletsen is soms ook al leuk.
Groetjes Lucas
Ik snap wat @Lucassss zegt, maar moet er toch iets tegenin brengen. Ik ben een meisje (wow bijzonder. Not) maar ik heb ook vaak jongens in mn dm waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet/ niet geïnteresseerd ben. Meestal antwoord ik dan ook kort of bedenk een smoesje. Daarom zei ik dat ze wss niet geïnteresseerd is.
@Lucassssik heb ook vaak jongens in mn dm waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet/ niet geïnteresseerd ben. Meestal antwoord ik dan ook kort of bedenk een smoesje. Daarom zei ik dat ze wss niet geïnteresseerd is.
Ik denk niet dat je zo snel een conclusie moet trekken dat ze niet geïnteresseerd zou zijn. Misschien zit ze niet op een relatie te wachten maar een kans op vriendschap hoef je niet van tafel te vegen. Wat hij hier verteld is dat ze gezellig hebben gekletst en als hij zo ver kwam als complimentjes geven en vragen of ze wat wil doen heeft ze het in ieder geval niet afgekapt. Daarom vind ik dat je nog niet kan zeggen dat je kansen verkeken zijn. Hoe jij hiermee omgaat hoeft niks te zeggen over hoe dit meisje dat doet. We kunnen wel blijven raden en gissen maar ja, we weten niet exact op wat voor manier het gesprek ging en hoe ze reageerde. Dus @Gav kan je iets meer details geven over het gesprek (geen persoonlijke info) dan kunnen we verder kijken.
Lucas
@Lucassss
Ja zeker geef het ook niet toe heb met der afgesproken da ik der binnekort eens kom opzoeken, ook begint ze nu vaker foto´s van derzelf te sturen. En zeker is een gezellig gesprek ook leuk maar opgeven zal ik niet doen!
(…) Ik zou het in ieder geval nog niet opgeven, en misschien hoef je niet voor het hoogst haalbare te gaan, een vriendschap of gewoon gezellig kletsen is soms ook al leuk.
Groetjes Lucas
Ja wil ik zeker.
Ze reageerd nog vaak kortaf maar begint nu ook te reageren ookal is ze op der werk ook stuurt ze nu uit haarzelf foto´s van haarzelf en hebben we afgesproken dat ik haar binnekort kom opzoeken.
Vaak zijn het wel grappige gesprekken en laat ik haar duidelijk weten dat ik haar leuk vind want daar geef ik haar genoeg hints voor.
Heb haar gevraagd of ze het appen erg vind of wel leuk vond ze zei dit: Ja geen probleem ik vind het goed alleen reageer ik niet mijn altijd en als ik je niet mocht of ik dacht dat je een stalker was zou ik je wel blokkeren. En dat heeft ze nogsteeds niet gedaan.
Fijn dat ze wat meer begint te reageren. Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoe oud zij is?
Fijn dat ze wat meer begint te reageren. Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoe oud zij is?
Ik word binnekort 16 en zij is net 17.
Als je haar ziet (irl) kun je haar zeggen dat je haar leuk vindt.
Dat weet ze al dus je vertelt niets nieuws. Maar als je dat zo direct zegt vinden mensen dat wel heel speciaal, omdat je je kwetsbaar opstelt. En je hebt niets te verliezen.
zij is net 17 ik word 18 mei 16