Vraag

interesse meisjes naar jongens

  • 13 August 2020
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

Badge

Hoi allemaal

ik had een vraag. Letten meisjes van ong 13/14 jaar een beetje op jongens of zijn ze er niet echt mee bezig. Ik praat namelijk met mijn vrienden wel over meisjes. En waarover hebben ze het dan bij jongens?

alvast bedankt voor je antwoord


6 reacties

Badge

Heyy, dat verschilt bij alle meiden. De ene vindt iemand al leuk vanaf haar 10e en de andere vindt iemand pas leuk als zij 14 is.  Het is totaal normaal. En ga jezelf niet dwingen “ om iemand leuk te vinden” omdat je vrienden dat wel doen. 
 

xx

Badge

Hoi!

Ik ben zelf een meisje van 12 en had al 3 serieuze relaties, maar bijvoorbeeld meisjes uit mijn klas begrijpen het niet zo goed. Wel heb ik een paar andere vriendinnen die er al serieus mee bezig zijn, ik zal zeggen het verschilt per meisje maar meisjes van 13/14 interesseren zich waarschijnlijk wel in jongens 😁 en ik praat wel eens over jongens, maar dan wie ik miss leuk vind of dat soort dingen .

Badge

Hoi, 

Ik ben 13 en praat met vriendinnen wel over jongens, in de zin van wie we leuk vinden. 

Liefs, Ava

Heyy

Ja dat verschilt heel erg ik ben nu 15 en natuurlijl als ik in het zwembad ben praten we over jongens over of hij er leuk uit zien en ziin uitstraling maar toen ik 12 was deed ik precies het zelfde

Reputatie 1
Badge +2

Ik ben 12 en ik praat ook al met vrienden over jongens gwn zo van oh die ziet er

goed uit en met die zou ik wel een drankje willen drinken😂

Badge

Hey hey :)

Soo ik ben 13 en praat eigenlijk heel de tijd met mn vriendinnen over jongens haha

Vooral over onze crushes maar als er iemand knap voorbijloopt gaan we dat ook wel even bespreken enzo haha

Ik denk wel dat veel meisjes zo zijn maar zeker niet allemaal

Grtz xo

Reageer