Vraag

ingewikkelde crush

  • 14 September 2021
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Badge

Hey!

 

Ik ben een meisje van 14 jaar. Zoals vele leeftijdsgenoten van mij, houd ik me ook vaak bezig met de liefde en zulke zaken. En nu heb ik opnieuw een crush. Ik weet dat het ver onmogelijk is om een relatie te krijgen met hem, hieronder meer uitleg. Alsjeblieft, lees alles! ik heb dringend advies nodig.

 

Ik zit nu in een nieuwe klas. Met heel wat vrienden, ook nieuwe vrienden. 1 van die vrienden is een jongen. Een jongen die direct m’n hart heeft gestolen. Ik zal nooit denken dat ik daar bevriend mee zal raken maar ja. Waarom dacht ik dat: ik denk dat op elke school groepjes gevormd worden (populaire, gw vrienden, nerds, blablabla) en ik zit in een groep met heel erg lieve meiden. We zijn niet heel populair zegmaar, maar meesten vinden dat ik ook populair ben. Mensen ik weet dat zulke groepjes een echte onzin is, maar zo is het dus bij mij op school. Ik vind dat oprecht zielig. Gewoon zielig. Nu terug bij het onderwerp. Ik zal zegmaar in het populaire groepje passen, maar daar zit een meid, eigenlijk 2, die precies iets hebben tegen mij. Elke keer als ik passeer langs hen, zie ik constant hetzelfde: een vies gezicht. Niet het gezicht zelf, maar hun gezichtsuitdrukkingen. Dat is vies. Ik vind dat ze beide knap en slim zijn, maar hun karakter zegt helemaal iets anders. Ze zijn enkel lief tegen de meiden in hun vriendengroepje. De rest is gewoon niks. Oke, je mag close vrienden hebben, maar dan laat je anderen toch met rust/doe je niet zo. Zelf heb ik ook niet een perfect karakter, ik doe namelijk alles wat ik wil, maar toch blijf ik vriendelijk tegen mensen die ik eigenlijk niet mag. Awel, deze jongen, zit dus bij ze in dat groepje. Maar we zitten wel naast elkaar in de klas. Niet omdat het moest van de leerkracht. Hij wou dat. Want toen ze de klassen afriepen, zei hij: ‘je lijkt me echt nog een toffe’, man ik smolt vanbinnen. Hij keek zo schattig aan. We hadden lang oogcontact. Dat vergeet ik nooit! De 2e lesuur die dag zei hij dat ik mooie ogen heb. Kwerd rood en hij eigenlijk ook omdat ik hetzelfde terug heb gezegd. We hebben de laatste tijd zo een goede band, maar ik kan er gewoon niet mee samen zijn. Dat maakt me enorm verdrietig. Want ik voel echt veel voor hem. Nog nooit heb ik zo naar een jongen gekeken. Nog nooit werd ik ZO rood van een compliment. Nog nooit kreeg ik een compliment over mijn ogen van een jongen. Weet dat ik veel verliefdheden heb gehad, maar nog nooit zo rap.

 

Iemand tips? Ik waardeer dit echt!

Love,

 

Anoniem


1 reactie

hallo,

ik ben zelf een jongen. Als jij het echt wil moet je gewoon op hem afstappen( of via snap whatsapp etc.) Want ik merk zelf als jongen ook dat ik veel meisjes echt leuk vindt op uiterlijk en innelijk. Ook zo te horen vindt die jongen jou leuk want hij geeft complimentjes dat doet een jongen alleen als hij je leuk vindt. Dus ik zou er gewoon op afstappen.

Veels succes

anoniem

Reageer