Vraag

ingewikkeld relatie geval

  • 28 June 2023
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Badge

Hoii! 
ik heb jullie hulp nodig want ik ben wanhopig.

ongeveer een jaar geleden begon ik te praten met een jongen, laten we m Ties noemen. 
Nou ties en ik hadden niks serieus maar dus n maand later begint mijn beste vriendin met hem te praten en krijgen ze een relatie. Natuurlijk probeer ik zo supportive mogelijk te zijn en hep ik dr met alles. In de zomer gingen mijn beste vriendin en nog een vriendin  en ik samen bij Ties zwemmen. Hij had zelf ook nog 2 andere vrienden bij hem. Daar hebben we ongeveer 3 weken mee afgesproken enzo maar toen gingen ties en mijn beste vriendin uit elkaar. (Mijn beste vriendin wist niet hoe ze relaties moest handelen drm) Ik en ties raakte hierdoor in een diep gesprek over wat er aan de hand was en begonnen over vroeger te praten. 
Op gegeven moment zegt hij: “wist je dat ik je 3 maanden terug eigenlijk best leuk vond?” Ik was een beetje geshockeerd en zeg:”hahahaah grappig” maar hij was dus serieus en ik vertel hoe ik me rond die tijd over hem voelde (dat ik hem leuk vond dus) . We blijven praten maar ik voelde me schuldig tegen over mijn beste vriendin en besluit het dr te vertellen en ze was er oke mee want ze hadden niks serieus. 
wij blijven door de zomer leuk praten maar dan begint school weer.

ik kom opschool aan en in de pauzes hoor ik zijn vrienden:”Hey Ties! Het is je vriendinnetje” ik schaamde me want ik verwachtte niet dat hij het tegen al zijn vrienden zou hebben vertelt. Hier krijgen we ruzie over en stoppen met praten.

Na een aantal weken beginnen we weer te praten en dingen zijn goed. Ik vertel vriendinnen over hem en het voelde perfect. We hadden hier natuurlijk nog geen relatie. We krijgen opeens ruzie en stoppen het contact weer. 
 

dan beginnen we weer te praten tijdens de kerstvakantie. dingen warenbiets minder dan dat ze eerst waren. Hij begint te ontkennen dat hij mij leuk vond en dat hinderde mij. Alsnog bleven we praten tot dat het contact weer stopte. 
 

het is nu 2023 in februari. We krijgen weer contact en het is bijna carnaval. We appen en ik ga uit voor carnaval. Natuurlijk had ik gedronken en begin mijn vriendinnen te vertellen: “ ik vind Ties eigenlijk nog steeds leuk” hier is hij gelukkig niet achtergekomen maar steeds op feestjes zou ik hem bellen. Op gegeven moment op een feestje probeerde ik hem te bellen omdat ik me onveilig voelde door een jongen. Hij nam niet op.

Ik werd geblokkeerd

hij belt mij opeens in Mei. Hij zat in de bus met zijn klas en ik nam niet op. We voegen elkaar weer op snap en snappen voor 3 dagen tot we elkaar weer verwijderen. 
Ik praat nu met een andere jongen maar kan mijn gevoelens voor Ties niet loslaten. Moet ik mijn hart volgen of verder gaan met de nieuwe jongen.

help!!!

 


1 reactie

Badge

ga veder met de nieuwe jongen, als jij en ties elke keer ruzie krijgen of er elke keer iets tussen komt, dan gaat het hellaas gewoon niet werken. als ik het zo lees denk ik ook niet dat hij het beste vriendje zou zijn. hopelijk heb je meer geluk met de nieuwe jongen. xx

Reageer