incest met broer

  • 16 February 2020
  • 3 reacties
  • 2071 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, mijn zus en mijn broer hebben gezoend en waarschijnlijk al seks gehad (zie mijn vorige topic aub) en ik ben hier getuige van geworden. Kan ik dit misschien aan mijn moeder vertellen zonder me een klikspaan te voelen? Want misschien is het beter om dit probleem aan een volwassene te overhandigen, ook omdat mijn moeder beter en goed met mijn zus kan praten en haar advies kan geven. Is het een optie om mijn moeder in te lichten? Want het is of ik of mama die mijn zus gaat aanspreken. Ik heb ook geen zin om elk weekend mijn broer en zus close te zien, want ik vind het best wel vies, en dit keer gebeurde het gwn obvious in t openbaar, alsof ze niet doorhadden dat ik t gewoon zag. Normaal houd je zoiets wel geheim maar hun 2 lieten het gewoon overduidelijk doorschemeren dat ze iets hadden. Help me aub!


3 reacties

Hoi

 

Als je dit niet graag geheim houdt, kan je ervoor kiezen om je moeder in te lichten. Op die manier hoef je dit geheim niet alleen te dragen, en kan je moeder een inschatting maken van wat kan en wat niet kan. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Vertel het zodat ze haar meer in de gaten houd. Ooit zal ze hun ook zoenend etc pakken. Dat is beter op heterdaad betrappen. Je kan ook psycholoog erbij betrekken

Ik heb hier geen verstand van maar wat ik zou doen is geheim houden 

Reageer