Vraag

in love whit a smoker

  • 5 April 2022
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey

ik had een vraag nou wat zal je doen als je in love bent met een roker en die ook dr*gs doet en vape en stel als die vraagt wil je ook dan zeg ik nee want als me moeder er achter komt dan ben ik d**d en dat wil ik niet dus ik zeg dan nee ik wil niet en als hij me dwingt wat moet ik dan doen ik hoop 🤞 dat jullie goeden tips achter laten.


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Kan gewoon,  als hij het alleen niet accepteert dat jij het niet doet zegt dat wel gng over hem, het hoeft niet te beteken dst jij ook die dingen moet gaan doen doordat hij t ook doet

Reputatie 1
Badge

Dank je wel @annoniem72 dat doet me wel echt iets

Reputatie 2
Badge

hij zal jou eigenlijk nooit moeten dwingen tot drugs als hij dat doet is hij nogal fout bezig want hij kan je namenlijk zegmaar ook verdoven en dan je verkrachten ofso of ontvoeren

stay safe X

Reputatie 1
Badge

@gamergurl ja snap ik maar ik zou het eigenlijk nooit van me leven doen en als hij mij dwingt dan maak ik het gewoon uit en dan ga ik gwn naar de politie voor drugs handelaar 

Reputatie 2
Badge +2

Je moet op passen veral met mensen die drugs doen maarr hij zou je nooit moeten dwingen wat gamergurl ook zegt hij kan je dan verdoven en verkrachten duss kijk uit okayy vape is slecht en verslafend dus daar moet je echt niet aan beginnen drugs is eigk ook verslafend maar okayy

Reputatie 1
Badge

Dank je wel @Cjcgirlpower ik snap jullie wel maar als het gebeurt ik ga dan gwn naar de politie aangeven voor drugsdealer en dan ga ik het gelijk uit maken met hem en ik ga het ook nooit van me leven doen

Reputatie 3
Badge

hey als ik hij echt van je houd gaat hij je niet dwingen om drugs te gebruiken want dan wil je juist je vriendin beschermen lijkt me, want zelf had ik een vriend die drugs gebruikte en hij heeft me gezegd dat ie me nooit zou dwingen en liever ook niet had dat k het gebruikte, dus hierbij als hij je wel dwingt dan gewoon zeggen dat je niet wil gaat hij door gwn weggaan en het uitmaken.

suc6 ermee, xxx Geline

Reageer