Skip to main content

In het geheim gay

• May 7, 2025
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hayy, Ik ben 15 jaar en heb al sinds een tijdje wat voor jongens.

Ik ben eigenlijk op zoek voor een relatie maar sinds ik nog in de puberteit zit en voor de rest een normaal leven lijd(waarin iedereen denkt dat ik straight ben), dus ik wil graag een relatie met iemand maar ik wil niet dat ik dan bekend word als gay, dus eigenlijk wil ik een beetje een geheime relatie.

Hebben jullie nog tips om een relatie te vinden maar het geheim te houden van vrienden/family.

(relatie kan online zijn maar ook irl)

alvast bedankt.

3 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik ken dat, was ook ooit stiekem samen met een meisje.

Wat je het beste kan doen is iemand vinden waarop je echt verliefd word en die dan beter leren kennen Totdat je die persoon zo hard vertrouwt dat je weet wat hij niks over je seksualiteit tegen andere zal zeggen!! Je verdient het om uit te kast te komen op je eigen manier en tempo!!

Groetjess

Onnodige quote verwijderd door KT 

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 7, 2025

Als homo leid je toch ook een normaal leven? Homoseksualiteit is gewoon een natuurlijke variatie de natuur zit er vol mee. Van geile lesbische hertjes tot homoseksuele dolfijnen en stieren. 😁

Je wilt een relatie, dus niet gewoon een keer seks maar gewoon een vriendje. Dat is heel leuk!

Je wilt het stil/geheim houden. Wat je dan misschien kunt doen is niet daten met iemand die op dezelfde school zit. Het liefst in een andere stad of dorp. Je kunt ook op internet op speciale plekken waar LHBTI gepromoot wordt. Zo is er Grindr homodate-app maar dat is pas vanaf een bepaalde leeftijd 16 of 18 weet ik niet. Je kunt misschien naar speciale fora gaan die zich richten op homoseksualiteit. Of je kunt naar een plaatselijke gaybar gaan dat is misschien nog het makkelijkst, vooral eentje die zich richten op jeugdigen.

Je kunt online ook eens zoeken op GSE er zijn vaak events voor jongeren waar ze veilig met gelijkgestemden kunnen omgaan die zijn vaak heel leuk en vriendelijke mensen en hoef je niet bang te zijn voor homohaat enzo.

Heel veel succes en bedenk dat homo zijn heel normaal is. Ik ben het ook, nouja lesbisch dan. 😊

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 8, 2025

Ook met een gay relatie heb je een normaal leven.

Je wilt toch niet je hele leven doen alsof je straight bent als dat niet zo is.  Je moet gewoon aanvaarden dat je op jongens valt en dan zul je zien dat je omgeving dat ook aanvaardt.