Vraag

in een relatie maar nieuwsgierig

  • 2 November 2021
  • 7 reacties
  • 226 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zit nu een jaar in een relatie en we hebben ook sex

Alleen ben ik soms best benieuwd hoe het is om met andere dingen te doen en sex te hebben enz(bijvoorbeeld een hele leuke meid bij mij in de klas zou ik graag dingen mee willen doeen)

Mijn relatie ligt op het randje maar ik weet niet hoe ik het goed kan uitmaken wanneer ik dit wil?

En wat zijn echt tekens dat het klaar is?

Help


7 reacties

Badge

heyy,

Dit is een lastige situatie. Als ik het goed begrijp, heb je een relatie met iemand, maar je bent verliefd op iemand anders. 

Je moet altijd doen wat je het fijnst vind! Misschien moet je tegen je vriendin eerlijk zijn, ook al is het moeilijk! 

Als je verliefd bent op een ander meisje kan dat toch? Verliefdheid overkomt je!

Ik duim voor je! You can do dit!

 

xxx HOII

Niet perse verliefd

Ik hou van mijn vriendin en dat kan ik niet zeggen over die andere meid

Maar ik zou wel willen zoenen met haar en sex hebben/evt met andere meiden

Reputatie 2
Badge

Dit noem je dus een open relatie. Beetje raar

Nog meer antwoorden?

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb persoonlijk niet zo veel ervaring met zulke relaties, maar ik zou gewoon eerlijk zijn. Als je het blijft uitstellen zal het alleen maar meer pijn gaan doen dan nodig is. Ik weet niet of een open relatie de juiste beslissing zou zijn, dus ik zou het uit maken.

Ik geloof in je!

xxx Goblin

maar hoe kan ik het uitmaken zonder mn vriendin te veel te kwetsen??

We hebben nu al een jaar en 2 maanden en ik begin het steeds moeilijker te vinden maar ik heb echt geen idee hoe ik dat doe zonder dat t kwetsend of pijnlijk is

Reageer