Skip to main content

In een relatie maar ik vind een ander meisje al een langere tijd leuk

 

Duss.. Ik ben een jongen, 15 jaar.

Ik heb nu al bijna 9 maanden een relatie met een suuuuper leuk meisje.

Maar, vind al een ander meisje, niet echt leuk, maar wel een beetje? Voor, naja, langer dan dat.

Ik negeerde dat gevoel altijd want ik wou gewoon vrienden blijven met haar. Ik zie haar NOOOIT in het echt, want zij woont 16km verder dan mij (wil ik nu ook niet aangezien ik een vriendin heb) en snap er een beetje mee, als vrienden.

 

Laten we zeggen, mijn vriendin heet Chloe en dat andere meisje uhh.. Emma?

Nu vind ik Emma steeds leuker worden.. Ze zei 1 maand geleden dat zij en een andere jongen elkaar leuk vinden.. Ik voelde me er erg raar door, ik wist dat het niet zou moeten want ja ik heb een vriendin.

Ik reageerde dus gewoon super blij enzo. 

Vandaag vertelde Emma mij dat ze de jongen niet meer leuk vond, ik was opeens super blij..?

 

Ik spreek trouwens niet veel met Emma, maar als ik haar spreek  voel ik me best fijn.

Het is niet dat ik Chloe niet leuk vind, ik vind haar super leuk, maar het '’ik hou van jou'’ gevoel gaat langzaam weg..

 

Ik weet echt niet wat ik moet doen.. Ik denk niet dat Emma en ik ooit iets gaan worden, maar het zou me super leuk lijken.

En Chloe, ik wil het zo graag met haar, maar ik kan Emma gewoon niet uit mijn gedachten zetten..

 

IK WEET DAT DIT RAAR IS MAAR IK WEET T NIET MEERRRR HELP??!?!

Heey,

Tis niet raar hoor, dat kan gewoon gebeuren. Maar het lijkt me inderdaad een lastige situatie. Het klinkt alsof jij en Chloe het leuk hebben samen, dus het zou zonde zijn als dat verpest wordt. Tegelijkertijd vind je Emma ook wel leuk… hmmm… maaaaar tussen jou en Emma wordt het toch waarschijnlijk niks zoals je zegt. Dus als je het uit zou maken met Chloe dan heb je niemand.  Maar het is belangrijk dat je doet wat jij wil en waar jij je goed bij voelt. 

Misschien kan je nog minder gaan praten met Emma zodat je haar minder leuk gaat vinden.

Joeeeee


@jaivy 

 

Ik bedoel, ik weet t niet..

'’Laten we zeggen, mijn vriendin heet Chloe en dat andere meisje uhh.. Emma?'’

Ik zie t echt wel gebeuren, ik en Emma.. Maar ik weet echt niet wat zij van mij denkt. Ze doet volgens haar vriendinnen alleen met mij snappen en eerst deed ze met meer jongens snappen. Ik weet echt niet wat ik nu moet.

 

en Chloe en ik gaat gewoon steeds slechter, ik heb t gevoel dat mijn gevoel er klaar mee is, maar ik zelf nog niet..

 

 

Help?


en Chloe en ik gaat gewoon steeds slechter, ik heb t gevoel dat mijn gevoel er klaar mee is, maar ik zelf nog niet..

Misschien toch maar eens tijd om met Chloe te gaan praten; je zit immers niet alleen in een relatie. Houd Emma in eerste instantie nog even buiten beschouwing en focus je op de stand van zaken tussen jou en Chloe. Hoe denkt zij over jullie relatie? Wat is haar gevoel? Succes!


Reageer