Skip to main content
Vraag

In de war met een schuldgevoel, zit in relatie maar mis ex nog steeds

• May 28, 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Ik zit in een relatie van bijna een maand maar ik mis mijn ex nogsteeds. 

Ik had een bijna 2 jaar  relatie met mijn ex vanaf mijn 13e tot mijn 15e en omdat wij elkaar zo lang kende hadden wij een hele sterke band met elkaar

ik kende zijn moeder en al hij begon te veranderen de meer dat hij ouder werd en ook nog al toxic in onze relatie. In oktober 2024 gingen wij uitelkaar en besloten geen contact meer met elkaar op te nemen voor 6 maanden lang

toen zei hij tegen mijn beste vriendin dat hij weer in een relatie wilt gaan met mij en het weer wilt proberen

mind you we hadden al contact weer gekregen na dat hij dit zei tegen me vriendin. maar ik wou er niks van horen en zei dat ik niet meer in een relatie wou gaan met hem.

Maar ik mis hem nogsteeds ik kan hem niet uit mijn hoofd halen alles wat ik doe met mijn nieuwe vriend doet me denken aan hem ik kan niet comfertabel zijn met hem of zeggen dat ik geen s*ks wil met hem omdat ik vind dat we nog te jong zijn.

Iemand hulp??? wat moet ik doen ik voel mij zo schuldig 

1 reactie

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 28, 2025

Hey! Ik heb niet zoveel ervaring dat ik al iets weet voor je maar ik denk dat het geen raar gevoel is hoor. Het was natuurlijk een indrukwekkende tijd en je hebt veel samen gedaan. Ik denk dat je met jouw vraag best mag bellen of chatten met de Kindertelefoon, zodat je wat goede adviezen krijgt. https://www.kindertelefoon.nl/bellen

En ik hoop dat er mensen reageren met meer ervaring 😊maar schuldig voelen hoef je niet hoor, je kunt iemand niet zomaar vergeten en dat hoeft ook niet denk ik. Veel succes en ik hoop dat je iets aan mn tip hebt. Liefs, Tover xxx