Skip to main content

hey iedereen

Ik denk dat ik gevoelens begin te krijgen voor een meisje van bij mij op school.

Soms heb ik het gevoel dat het verliefdheid is maar dan heb ik dat op andere momenten niet meer

Kan er iemand helpen

en als het verliefdheid is hoe overhaal ik haar?

Hey,

Ik snap precies wat je bedoelt, ik zit namelijk in dezelfde situatie maar dan met een jongen. Soms denk ik echt dat ik hem leuk vind, maar op andere momenten twijfel ik weer en vraag ik me af of het wel echt verliefdheid is. Het is zo verwarrend en frustrerend! 😅

Wat ik probeer te doen, is gewoon relaxed blijven en niet te veel druk op mezelf leggen. Misschien kun je wat vaker met haar praten of iets leuks doen, gewoon om te kijken hoe het voelt als je meer tijd samen doorbrengt. Je hoeft niet meteen alles te weten of iets te doen; geef jezelf de tijd om erachter te komen wat je echt voelt.

Hopelijk helpt dit een beetje!

Groetjesssss

hallo

ik probeer zo veel mogelijk tijd met haar door te brengen maar soms toont ze interesse en dan niet meer ik denk dat dat me vooral in de war brengt

hoe kan ik haar best vragen om af te spreken want we zitten bij elkaar op school maar we wonen ver uit elkaar?

Heyy,

Ik snap dat het verwarrend kan zijn als ze soms interesse toont en dan weer niet. Maar misschien is het tijd om duidelijkheid te krijgen. Je kan haar gewoon zo normaal mogelijk en ontspannen vragen om een keer iets samen te doen. Bijv:

"Hey, ik vind het altijd gezellig om met je te praten. Zullen we binnenkort iets afspreken na school? Misschien ergens halverwege, zodat het voor ons allebei te doen is?"

Zo laat je zien dat je interesse hebt en houd je rekening met de afstand. Als ze ook enthousiast is, kun je samen een plan maken! Succes, je kunt het! 

Groetjesssss

dankjewel voor de tip!!!

en hoe kan ik te weten komen of ze op mij is zonder het te vragen (dus aan signalen)?

kunnen er nog meer reacties komen want ik wil het wel weten?

alvast bedankt

reacties verschijnen niet uit het niets maar ik begrijp je wel ik heb hetzelfde

als je op signalen let kan je het nooit 100% zeker weten

meestal heeft diegene dan wel interesse in je en wil hij/zij dingen samen doen 

signalen zijn: 

stiekem kijken 

“perongeluk” aanraken

complimenten geven

enthausiast zijn

ah bedankt ,

daarstraks nog had ik gevraagd of we even konden praten , ze zei oké maar dan daarnet zag ze mij en ze ging gewoon weg .  Ze doet wel anders tegen mij dan een paar maanden geleden, ze is opeens veel vriendelijker

Reageer