In de war door een teamgenootje

  • 27 November 2023
  • 13 reacties
  • 306 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoi, Ik heb al een heel tijdje een vriendin. We zijn heel gelukkig en voelt superfijn. Sinds een paar weken is er een nieuw meisje bij de hockey. We waren samen gewisseld en moesten samen douchen. Tijdens het douchen begon ze ineens mij te zoenen en aan mijn borsten te zitten. Ze weet dat ik een vriendin heb en ik heb ook gelijk haar weggeduwd. Ik ben er behoorlijk door in de war. Ben heel verliefd op mijn eigen vriendin, maar denk soms ook aan dit meisje. Ze is heel knap, maar wil niets met haar. Gisteren appte Ze of ik met haar wilde roken en het dan bespreken. Ik heb dat niet gedaan. Wat moet ik doen. We zien elkaar wel weer.


13 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Als je je goed voelt bij je huidige vriendin zou ik niks op het spel zetten , ik zou haar ook eerlijk vertellen wat er gebeurd is dan zie je dadelijk of ze het al dan niet erg vindt . Veel hangt af van jouw gevoelens voor die hockey-meid , is er alleen fysieke aantrekking of ben je bereid om te riskeren dat jouw relatie stuk loopt omdat je dingen wil doen met die andere ? Goed alles overwegen raad ik aan , en alles eens rustig uitpraten met die hockey-meid kan je zeker doen ( wat je verder ook beslist ) , als jullie samen in het team zitten kan je haar moeilijk ontlopen he . Goeie moed en hopelijk maak je de juiste keuze !

Reputatie 4
Badge +4

En probeer ook eens uit te vissen wat de bedoeling van die hockey-meid is : is ze verliefd op je of wil ze alleen wat “spelen” ? 

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb haar geappt en gezegd dat ik het niet leuk vindt wat ze heeft gedaan en dat ik er mee zit omdat ik gek ben op mijn vriendin. Dat ik haar knap vindt, maar meer ook niet. Ze appte terug dat het haar niet zoveel uitmaakt allemaal en mij leuk vindt en dat daarom deed en ook niet echt spijt had. 

Heb het ook eerlijk gezegd tegen mijn liefje en ook de appjes laten lezen zodat we open zijn naar elkaar. Ze is behoorlijk boos op mijn teamgenootje, maar neemt mij niets kwalijk en houdt gewoon van mij. Ik hoop nu dat m'n teamgenootje het niet weer doet. Maar wel vervelend als ik weer met haar alleen moet douchen nu. 

Reputatie 4
Badge +4

Goed dat je het aan je vriendin verteld hebt , logisch dat die er niet blij mee was maar beter dat ze het van jou hoort dan van iemand anders he . En je bent toch niet verplicht om met je teamgenote samen te douchen , ik kan me inbeelden dat het voor jullie allebei dan verleidelijk is om foute dingen te doen . Is je vriendin niet ongerust wanneer je een volgende keer naar hockey gaat ? 

Reputatie 4
Badge +2

Goed dat je het aan je vriendin verteld hebt , logisch dat die er niet blij mee was maar beter dat ze het van jou hoort dan van iemand anders he . En je bent toch niet verplicht om met je teamgenote samen te douchen , ik kan me inbeelden dat het voor jullie allebei dan verleidelijk is om foute dingen te doen . Is je vriendin niet ongerust wanneer je een volgende keer naar hockey gaat ? 

Nee, al douchen wij altijd wel bij hockey. Maar voor mij staat mijn liefje gewoon op 1 dus ik zou vooral bang zijn dat mijn teamgenootje weer iets doet wat ik niet wil. 

Mijn vriendin is niet ongerust omdat ik eerlijk was en mijn appjes heb laten lezen. Vanmorgen op school zei ze dat ze dat zo lief vond dat ik zo eerlijk durfde te zijn en dat ze vooral boos is op mijn teamgenootje. 

Hoe is jou liefje daarin? Ook niet snel ongerust. Of verder weinig lesbische meiden in je omgeving?

Reputatie 4
Badge +4

Eerlijk zijn is altijd het beste in een relatie Lizz06 , liegen of dingen verzwijgen is dikwijls het begin van het einde . Heb het zelf meegemaakt met mijn vriendje destijds , die was niet bepaald trouw aan mij en ik was zo ongeveer de laatste die dat wist . Tussen mij en mijn vriendin is het vertrouwen er intussen wel , in het begin was er wel wat wederzijdse jaloezie maar intussen zeggen we elkaar ook alles (alhoewel je daar nooit 100% zeker van kan zijn bij de tegenpartij he , zie maar naar wat ik net zei over mijn vriendje) . Ik ben alleszins eerlijk in alles denk ik , ook wanneer we “dingen doen” zeggen we elkaar ook wat we leuk vinden en wat niet bijvoorbeeld . Wanneer heb je weer hockey (wanneer zie dat meisje dus terug ) ? Denk je dat ze nog iets gaat proberen ?

Reputatie 4
Badge +2

Wat knap van je dat je het nu wel weer durft om iemand te vertrouwen! Verdien je ook. Je bent hier naar anderen zo behulpzaam en open. 

Wij zeggen elkaar ook alles dus daarom durfde ik dit ook te zeggen al was het natuurlijk wel een beetje spannend. Maar gelukkig reageerde ze heel lief!

Ik heb straks weer hockey. Vind het best een beetje akward omdat dat meisje dus gisteren niet heel begripvol reageerde. Dus ik ben er wel een beetje bang voor dat ze nog iets gaat proberen.

 

Reputatie 4
Badge +4

Hoe was het op hockey ? Heeft ze nog iets gezegd/geprobeerd ?

Reputatie 4
Badge +2

Hoe was het op hockey ? Heeft ze nog iets gezegd/geprobeerd ?

Ze heeft me volledig genegeerd en toen ik na afloop met m'n vriendinnen was zei ze dat ze toch wel krijgt wat ze wil. Dus heel vaag

Reputatie 4
Badge +4

Hoe was het op hockey ? Heeft ze nog iets gezegd/geprobeerd ?

Ze heeft me volledig genegeerd en toen ik na afloop met m'n vriendinnen was zei ze dat ze toch wel krijgt wat ze wil. Dus heel vaag

Oei , dat klinkt als een bedreiging ? Lijkt me toch een bitch te zijn ?

Reputatie 4
Badge +1

@Ianka en @Lizz06,  letten jullie op Forumregel 5? 

Forumregel 5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

Reputatie 4
Badge +2

Hoe was het op hockey ? Heeft ze nog iets gezegd/geprobeerd ?

Ze heeft me volledig genegeerd en toen ik na afloop met m'n vriendinnen was zei ze dat ze toch wel krijgt wat ze wil. Dus heel vaag

Oei , dat klinkt als een bedreiging ? Lijkt me toch een bitch te zijn ?

Ja is het ook. Beetje Jammer want ze verpest de sfeer wel zo

Reputatie 4
Badge +2

@Ianka en @Lizz06,  letten jullie op Forumregel 5? 

Forumregel 5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

Het gaat toch gewoon over het onderwerp en daarin ervaringen uitwisselen?

Reageer