Vraag

In de war door crush

  • 9 April 2022
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Dus ik heb een nieuwe crush. ik ken haar al 7 jaar maar nog steeds. Ze heeft al een lief en dat is mijn beste vriend maar eerst zei ze ewww tegen hem (hij had niet gevraagd) en nu zegt ze dat ook bij mij als mijn vrienden een grap maken van dat ik op haar ben (niemand weet het alleen ik en nu jullie.) Maar zij en haar vriendin zitten ook heletijd te zeggen probeer niet stoer te doen wees je zelf maar ik ben mij zelf en dat brengt me in de war want normaal is ze ook vriendelijk. Alvast dankuwel.


2 reacties

Reputatie 2
Badge

He wat lastig,

Liefde is nou eenmaal alles behalve makkelijk soms. Sommige eindigde goed, en sommige wat minder. Ik snap dat het moeilijk is, zulke periodes heb ik ook doorstaan. Maar als hun gelukkig zijn, moet je dan ook wel kunnen gunnen het is wel je beste vriend. 

Hoe moeilijk het ook soms kan zijn, verder gaan is een optie die vaak helpt. En het hoeft niet direct, maar bij het zelfde gat stil blijven staan maak je geen stappen mee. 

Hopelijk heef dit geholpen.
  Liefs, L

Reputatie 3
Badge +2

Het probleem is mijn beste vriend is niet op haar hij wilt gewoon stoer doen omdat hij vriendin heeft.

 

Reageer