Vraag

in de war

  • 25 February 2024
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben een meid van 15 jaar ik heb adhd en ik ben nogal in de war van mezelf daarom heb ik een aantal vragen over liefde. (Miss klinkt het niet zo maar ben nogsteeds maagd en heb nog nooit gezoend) alsjeblieft lees dit ook al is het best lang!! Ik heb hulp nodig

Ik kan nooit lang relaties volhouden omdat ik heel snel uitgekeken ben en later merk dat ik die jongen helemaal niet leuk vind maar ook vind ik een jongen heel snel leuk. Vooral als een jongen mij leuk vind en ik dat te horen krijg ga ik hopen op iets met die jongen, dat trekt mij aan en ik weet niet waarom. Ook kan ik niks hebben met iemand die ik dan lelijk vind ook al heeft die een goed innerlijk en zegma als ik het uitmaak dan boeit het me vrij weinig en denk ik weer aan wat anders.

Ik heb toevallig heel vaak fix met mensen gehad omdat ik jongens gwn te snel leuk vind altijd maar dan het volgende, ik kan nooit loyaal blijven terwijl ik fix heb, ik vind sommige jongens gewoon te leuk daarvoor en dan om hiermee om te gaan begin ik redenen t  verzinnen, bijv dat ik dan zeg "hij is toch raar want ...... Dus dan boeit het niks" of ik zeg tegen mezelf "ik ga het binnenkort toch uitmaken dus wat boeit het" heel veel van die jongens denken dat ik een hele leuke meid ben maar eig ben ik heel gemeen. En ook als ik een fix heb verlang ik nogsteeds naar aandacht van andere jongens 

Iemand vertel me alsjeblieft wat er mis is in mijn kop want ik kan bijna 100 procent zeker zeggen dat het iets psychisch is en dat dat misschien komt door me verleden. En oh ja ik heb wel 2 jongens gehad die ik echt heel leuk vond waar ik wel loyaal aan kon blijven maar bij de andere niet, miss komt het omdat ik die jongens gewoon niet echt leuk heb gevonden maar omdat ik gewoon een voldoening wil van hun.


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb zelf geen idee maar je bent ook nog jong en er komt vast nog een leuke jongen/meisje op je pad :)

Reageer