Vraag

Ik zou graag mijn ex terugwillen


Badge

Hoihoi!!

 

Ik heb een vraag voor jullie en ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Ik heb inmiddels 4 exen gehad, maar ik blijf mijn 1e ex maar leuk vinden. Elke keer als ik met haar app/snap dan heb ik echt zo'n gevoel in mijn buik. Ook als ik haar zie. 2 jaar geleden heeft ze het uitgemaakt en ik blijf dus maar gevoelens voor haar hebben. Ik weet niet of ze dit ook voor mij heeft en of ik het moet proberen. heeft er iemand misschien hulp?

Alvast bedankt!

(Btw ik ben een jongen)


16 reacties

-onnodige quotes verwijderd-

Gewoon vragen. Vraag of ze het ooit nog een keer zou willen proberen met je. Als je het niet vraagt, kom je er ook nooit achter. Het is misschien heel direct maar believe me meiden houden wel van een jongen die direct is, omdat wij niet (zo) direct zijn. Nooit geschoten is altijd mis!

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Ja kijk dat is het juist. Ik zie haar ook nog best vaak en al haar vriendinnen kennen mij ook. Ik ben dan bang voor haar reactie en dat heel de school het weet. Ik sta dan best wel voor schut vind ik zelf. Ik zit dus echt gewoon in een twijfel.

Hmm je bent dus bang dat je wordt afgewezen. Als je haar ziet op school, neem haar dan even apart om te spreken. En vraag het gewoon op een rustige toon. Dan weet ik vast dat ze goed gaat reageren.  En vraag het vooral op een niet-wanhopige manier zodat jij zeker weet dat je niet voor schut staat. Je kan bijvoorbeeld zeggen: '’Hey ben je eigenlijk nog single?'’ zegt ze ja dan vraag je, '’zou je het opnieuw kunnen proberen met mij?'’. Laat me weten wat je hiervan vindt!

Badge

Dat is een goed idee. Ik ben alleen altijd met vrienden en je kan haar gewoon niet alleen spreken. Ik vind het wel een top idee! Hoe zou je het vinden als ik dit online zeg? Ik ben idd bang voor haar reactie, want ik durf altijd te praten zelfs al staan er duizenden mensen voor me die naar mij luisteren.

 

PS: Ik heb nu online school vandaar dat ik zo snel kan reageren haha

 

Wat ik zou doen is haar gewoon even bellen, als je dat prettig vindt natuurlijk. Ik alleen niet gelijk met de deur in huis vallen maar ik zou bijvoorbeeld eerst over iets anders beginnen. Gewoon een gesprek beginnen. Dit zou ik vooral doen in de avond, gewoon late night talks. Je zou bijvoorbeeld een vragenlijst kunnen sturen en dit bellend doen. Dit kan via snapchat. Dat je met haar belt en ondertussen ook de vragen afgaat samen. En dan zou je die vraag kunnen stellen. '’Hey ben je eigenlijk nog single?'’ enzovoort. 

Reputatie 1
Badge +1

Dat is een goed idee. Ik ben alleen altijd met vrienden en je kan haar gewoon niet alleen spreken. Ik vind het wel een top idee! Hoe zou je het vinden als ik dit online zeg? Ik ben idd bang voor haar reactie, want ik durf altijd te praten zelfs al staan er duizenden mensen voor me die naar mij luisteren.

 

PS: Ik heb nu online school vandaar dat ik zo snel kan reageren haha

 

Ik zou eerlijk gezegd haar eerst vragen of ze een keer wil afspreken, direct vragen om het nog een keer te proberen lijkt me wat snel. Maarja ik weet de situatie natuurlijk niet helemaal, doe wat goed voelt voor jezelf.

succes

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Ik heb de situatie al eerder uitgelegd. Ik vind het heus niet erg om het nog een x te doen

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

Met de situatie bedoel ik hoe jullie contact is, voel je dat als jullie spreken er een bepaalde spanning is ofniet. In beide gevallen is het btw aan te raden eerst met haar op date te gaan ofzo, je kan wel direct met de deur in huis vallen, maar mischien is dat voor haar te snel.

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben zelf geen expert qua liefde maar misschien moet je haar gewoon een keer apart nemen en dan haar laten beloven dat ze niks verder verteld en dan zeggen van: Hoi (naam), ik moet je iets vertellen... Eigenlijk ben ik nog steeds verliefd op je dus... Wil je weer verkering?

Badge

Dat is een goed idee. Ik ben alleen altijd met vrienden en je kan haar gewoon niet alleen spreken. Ik vind het wel een top idee! Hoe zou je het vinden als ik dit online zeg? Ik ben idd bang voor haar reactie, want ik durf altijd te praten zelfs al staan er duizenden mensen voor me die naar mij luisteren.

 

PS: Ik heb nu online school vandaar dat ik zo snel kan reageren haha

 

Ik zou eerlijk gezegd haar eerst vragen of ze een keer wil afspreken, direct vragen om het nog een keer te proberen lijkt me wat snel. Maarja ik weet de situatie natuurlijk niet helemaal, doe wat goed voelt voor jezelf.

succes

Ik heb de situatie al eerder uitgelegd. Ik vind het heus niet erg om het nog een x te doen

Met de situatie bedoel ik hoe jullie contact is, voel je dat als jullie spreken er een bepaalde spanning is ofniet. In beide gevallen is het btw aan te raden eerst met haar op date te gaan ofzo, je kan wel direct met de deur in huis vallen, maar mischien is dat voor haar te snel.

we hebben goed contact. Niet elke dag ofzo maar als we contact hebben is het wel altijd online en gezellig

 

Badge

Dat is een goed idee. Ik ben alleen altijd met vrienden en je kan haar gewoon niet alleen spreken. Ik vind het wel een top idee! Hoe zou je het vinden als ik dit online zeg? Ik ben idd bang voor haar reactie, want ik durf altijd te praten zelfs al staan er duizenden mensen voor me die naar mij luisteren.

 

PS: Ik heb nu online school vandaar dat ik zo snel kan reageren haha

 

Ik zou eerlijk gezegd haar eerst vragen of ze een keer wil afspreken, direct vragen om het nog een keer te proberen lijkt me wat snel. Maarja ik weet de situatie natuurlijk niet helemaal, doe wat goed voelt voor jezelf.

succes

Ik heb de situatie al eerder uitgelegd. Ik vind het heus niet erg om het nog een x te doen

ik ben steeds aan het reageren maar me comment word niet geplaatst

Kan je niet hier op reageren wat je wil zeggen?

 

Badge

Hoi, ik ben zelf geen expert qua liefde maar misschien moet je haar gewoon een keer apart nemen en dan haar laten beloven dat ze niks verder verteld en dan zeggen van: Hoi (naam), ik moet je iets vertellen... Eigenlijk ben ik nog steeds verliefd op je dus... Wil je weer verkering?

Ja kan ik ook doen idd

 

Dat is een goed idee. Ik ben alleen altijd met vrienden en je kan haar gewoon niet alleen spreken. Ik vind het wel een top idee! Hoe zou je het vinden als ik dit online zeg? Ik ben idd bang voor haar reactie, want ik durf altijd te praten zelfs al staan er duizenden mensen voor me die naar mij luisteren.

 

PS: Ik heb nu online school vandaar dat ik zo snel kan reageren haha

 

Ik zou eerlijk gezegd haar eerst vragen of ze een keer wil afspreken, direct vragen om het nog een keer te proberen lijkt me wat snel. Maarja ik weet de situatie natuurlijk niet helemaal, doe wat goed voelt voor jezelf.

succes

Ik heb de situatie al eerder uitgelegd. Ik vind het heus niet erg om het nog een x te doen

ik ben steeds aan het reageren maar me comment word niet geplaatst

Kan je niet hier op reageren wat je wil zeggen?

 

Maar wat ik dus daar in zei was dat jullie eventueel een vragenlijst samen kunnen doen bellend. op snap ofzo en dan rustig opbouwen tot t juiste moment om te vragen wat je wil vragen. dan geef je haar niet t idee dat je het persé daar over wil hebben.

Badge

lol dat is apart. Is het nu misschien handig dat ik een gesrpek met haar begin via snap? dan kan ik zien als ze een screenshot maakt? en dat ik dan begin met hij, hoe gaat het?

 

Badge

lol dat is apart. Ik kan nu ook een bericht naar haar sturen en dan vragen: hey, hoe gaat het?

 

Badge

heb hem binnen

 

Reageer