Ik zou graag een vriendin willen, tips?

  • 15 May 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Badge

Ik zou graag een vriendin willen ,maar hoe kan ik er een krijgen? Aub reageer voor tips en hoe ik meiden kan fixen?


1 reactie

Badge

Hej een meisje hier

Nou hier wat dingen van wat ik heel aantrekkelijk vind bij een jongen en waarom ik op hem zou vallen:

-wees jezelf en laat je niet meeslepen door wat je vrienden vinden, laat je eigen mening horen!

-gwn een gentleman zijn;) daar zijn meiden gek op. Maar echt als een jongen een deur voor een meisje opendoet kent ze je 3 weken daarna nog

-wees niet te beoordelend en ga niet dingen zeggen waar een meisje bij is zoals "dat meisje vind ik echt dik!" Of "die heeft echt geen borsten en kont" want echt als een jongen dat zegt ren ik weg (mijn mening he)

-durf meisjes aan te spreken maar als ze aangeven dat ze geen contact willen zoek hun dan niet op want dat is echt vervelend.

-ga geen joggingbroek aan doen want das echt een afknapper voor de eerste indruk (met nadruk op eerste indruk want als je een vriendin hebt zou dit natuurlijk niet erg zijn ofz)

-nog een x, wees gewoon vooral jezelf en ga niet super stoer lopen doen want dat is gewoon echt heel irritant:)

-wees een beetje lief voor meiden en ga ze niet kleineren 

-geef complimenten, maar dan wel gemeende en niet de "wat heb je een mooie tas" terwijl ze die al 3 jaar heeft

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Groetjess 

Reageer