Vraag

ik zoek mensen om te praten/gamen

  • 20 November 2023
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben kukunii(niet mijne echte naam tho) ik ben uit polen, ik ben 13 jaar oud ik hou van geshidenes aardrisjkunde gaming. Ik heb niet zo veel friendenen. Ja daroom ik text dat. Mijne nederlands is niet zo ereg goed. 

 

Ik speelt 

Genshin impact en call od duty(mobile omdaat ik heb geen geld for oreginal😭)

 

Doeei 

 

Ps: ik kan goed engels praten 

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4.

Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum.

Anne - De Kindertelefoon

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je zou misschien op Discord bepaalde servers kunnen joinen.

Zo zit ik in een Rocket League server en daar kan ik met mnesen RL spelen.

Ik hoop dat dit je helpt, succes.

Reputatie 2
Badge

Ik wil heel graag bevriend zijn. Ik ben heel goed in Engels. Mijn ma komt uit Bulgarije dus ik ken ook wel wat Bulgaars maar is heel slecht. Oprecht spreek je heel goed Nederlands al, ik wil je graag helpen ermee! Jammer genoeg kan je geen contact info hier uitwisselen.. er zijn veel servers op discord die mogelijk wel wat voor jou zijn! 

Er zijn groepen waar ik het echt leuk en gezellig vind!

I really want to be your friend. I am pretty good at English. My mom is from Bulgaria so I know somewhat Bulgarian but its really bad. To be honest you’re speaking Dutch pretty well already. I really want to help you! Sadly i can’t give you my contact info like discord.. though there are a lot of servers on discord who may be something for you!

There are groups where i really like it on!

Reageer