Skip to main content

Hallo ik ben Wout ben 18 jaar maar ben al lang singel en ik wil iegelijk een meisje hebben ma tis lik als of meisjes me niet zien staan of me niet willen voel me echt zo alleen 

Wat misschien niet het leukste is om te horen, maar wat wel klopt, is dat je gewoon moet wachten tot er iemand op je pad komt. Dat kan heel lang duren.

Je kunt wel naar drukke ontmoetings plekken gaan. Dus naar de stad of naar een bioscoop. Want als je alleen maar thuis zit, vind je sowieso niemand.


oke ma ik ha niet alleen graag buiten en hep geen vrienden 

 


Je kan ook op zoek naar een leuk iemand als je op een sportclub zit, of naar school gaat of studie volgt, op je werk misschien. En er zijn ook speciale datingsites waar je terecht kunt, maar dan moet je wel goed opletten of dat veilig is allemaal. En net wat @Ik_wil_anoniem_blijven zegt het komt vanzelf en soms kan dat lang duren.


Je kan ook op zoek naar een leuk iemand als je op een sportclub zit, of naar school gaat of studie volgt, op je werk misschien. En er zijn ook speciale datingsites waar je terecht kunt, maar dan moet je wel goed opletten of dat veilig is allemaal. En net wat @Ik_wil_anoniem_blijven zegt het komt vanzelf en soms kan dat lang duren.

ma hoe moet je praten tegen een meisje van 18 jaar 

 


Waarom perse een meisje van 18? 

Misschien gewoon vragen he hoe is het, leuk dat je hier ook bent...


Waarom perse een meisje van 18? 

Misschien gewoon vragen he hoe is het, leuk dat je hier ook bent...

ik zoek een meisje van 18 jaar om dat ik zelf 18 jaar ben in juni ben ik 19 jaar 

 


kweet echt niet wat ik moet doen 


Reageer