Vraag

ik zoek een vriendin wil jij hem zijn? test hier of we dezelde intresses hebben

  • 12 June 2023
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo mensen Ik zelf ben een 16 jarige jongen

ik ben opzoek naar een vrienden. Als je mijn vriendin wilt zijn test dan hier hoeveel punten je scoort van de 40 te behalen punten.

Hoe meer punten je haalt hoe meer de zelfde dingen je leuk vind. 

Ik tel de punten later voor je op omdat je anders vals kunt spelen

Vraag 1 (4 punten te behalen)

Welke twee sporten vind jij het leukst van deze 4 sporten atletiek, judo, turnen, voetbal,

Vraag 2 (3 punten te behalen)

Hou oud ben je? 

Vraag 3 (3 punten te behalen)

Op welke huidskleur val je? Wit, bruin ,zwart getint 

 Vraag 4 (3 punten te behalen)

welke van deze 7 eigenschappen passen het best bij jou stoer, onzeker, dapper, slim, grappig, zorgzaam, zeker,

Vraag 5 (5 punten te behalen)

wat verwacht je dat een vriend voor je doet?

Vraag 6 ( 2 punten te behalen)

Van welke film houd je het meest spiderman of ratatouille 

Vraag 7 (5 punten te behalen)

Heb je een vriendin? 

Vraag 8 (7 punten te bahalen)

wat zou je willen doen als ik je vriend was?

Vraag 9 (3 punten te behalen)

ben je een ochtend of een avond mens? 

Vraag 10 (5 punten te behalen)

wil je mijn vriendin zijn? 

0 t/m 10 punten je bent het met bijna niks eens en wilt niet mijn vriendin zijn

10/20 punten  we zijn het met een paar dingen eens Je wilt waarschijnlijk niet mijn vriendin zijn

20/30 punten je bent het met bijna alles eens en er is een grote kans dat je mij  vrienden wilt zijn

30/40 punten je bent het met alles eens of met bijna alles en je wilt mijn vriendin zijn

 

 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Vraag 1 (4 punten te behalen)

Welke twee sporten vind jij het leukst van deze 4 sporten atletiek, judo, turnen, voetbal,

judo

Vraag 2 (3 punten te behalen)

Hou oud ben je? 

13

Vraag 3 (3 punten te behalen)

Op welke huidskleur val je? Wit, bruin ,zwart getint 

​​geen voorkeur want het gaat niet om het uiterlijk

 Vraag 4 (3 punten te behalen)

welke van deze 7 eigenschappen passen het best bij jou stoer, onzeker, dapper, slim, grappig, zorgzaam, zeker,

onzeker en zorgzaam

Vraag 5 (5 punten te behalen)

wat verwacht je dat een vriend voor je doet?

er voor me zijn als ik hem/haar nodig heb

Vraag 6 ( 2 punten te behalen)

Van welke film houd je het meest spiderman of ratatouille 

geen van beiden eigenlijk maar dan denk ik toch het meest van ratatouille 

Vraag 7 (5 punten te behalen)

Heb je een vriendin? 

een vriendin in de zin van een relatie niet maar veder wel

Vraag 8 (7 punten te bahalen)

wat zou je willen doen als ik je vriend was?

maakt mij helemaal niks uit

Vraag 9 (3 punten te behalen)

ben je een ochtend of een avond mens? 

avond

Vraag 10 (5 punten te behalen)

wil je mijn vriendin zijn? 

weet ik nog niet helemaal. Ik ben mezelf enorm aan het ontdekken en ben nu nog lesbisch. Maar her kan over een tijdje zij dat ik gewoon alleen op jongens val of bi ben

Reputatie 7
Badge +7

Dit is geen datingsite hé!

Je mag hier geen gegevens uitwisselen.  Maar voor de lol ga ik hem wel invullen.  Ben namelijk wel benieuwd naar mijn punten ;)

 

Hallo mensen Ik zelf ben een 16 jarige jongen

ik ben opzoek naar een vrienden. Als je mijn vriendin wilt zijn test dan hier hoeveel punten je scoort van de 40 te behalen punten.

Hoe meer punten je haalt hoe meer de zelfde dingen je leuk vind. 

Ik tel de punten later voor je op omdat je anders vals kunt spelen

Vraag 1 (4 punten te behalen)

Welke twee sporten vind jij het leukst van deze 4 sporten atletiek, judo, turnen, voetbal, voetbal

Vraag 2 (3 punten te behalen)

Hou oud ben je? 15

Vraag 3 (3 punten te behalen)

Op welke huidskleur val je? Wit, bruin ,zwart getint   ik kan op alle vallen. 

 Vraag 4 (3 punten te behalen)

welke van deze 7 eigenschappen passen het best bij jou stoer, onzeker, dapper, slim, grappig, zorgzaam, zeker, ik vind zelf grappig en zeker

Vraag 5 (5 punten te behalen)

wat verwacht je dat een vriend voor je doet?  niks.  Ik kan als zelf.  Nou ja zou wel leuk zijn als hij me niet alleen naar huis laat fietsen

Vraag 6 ( 2 punten te behalen)

Van welke film houd je het meest spiderman of ratatouille  ik heb beide gezien en vind beide leuk

Vraag 7 (5 punten te behalen)

Heb je een vriendin? ja ik heb heel veel vrienden en vriendinnen

Vraag 8 (7 punten te bahalen)

wat zou je willen doen als ik je vriend was?  uhmmmm ik vind het belangrijk dat ik gewoon lol heb met een vriendje

Vraag 9 (3 punten te behalen)

ben je een ochtend of een avond mens? avond

Vraag 10 (5 punten te behalen)

wil je mijn vriendin zijn? nee

0 t/m 10 punten je bent het met bijna niks eens en wilt niet mijn vriendin zijn

10/20 punten  we zijn het met een paar dingen eens Je wilt waarschijnlijk niet mijn vriendin zijn

20/30 punten je bent het met bijna alles eens en er is een grote kans dat je mij  vrienden wilt zijn

30/40 punten je bent het met alles eens of met bijna alles en je wilt mijn vriendin zijn

 

 

 

 

Hallo mensen Ik zelf ben een 16 jarige jongen

ik ben opzoek naar een vrienden. Als je mijn vriendin wilt zijn test dan hier hoeveel punten je scoort van de 40 te behalen punten.

Hoe meer punten je haalt hoe meer de zelfde dingen je leuk vind. 

Ik tel de punten later voor je op omdat je anders vals kunt spelen

Vraag 1 (4 punten te behalen)

Welke twee sporten vind jij het leukst van deze 4 sporten atletiek, judo, turnen, voetbal,

Alleen voetbal. Doe anders maar judo erbij.

Vraag 2 (3 punten te behalen)

Hou oud ben je?  

13.

Vraag 3 (3 punten te behalen)

Op welke huidskleur val je? Wit, bruin ,zwart getint 

Alle 4.

 Vraag 4 (3 punten te behalen)

welke van deze 7 eigenschappen passen het best bij jou stoer, onzeker, dapper, slim, grappig, zorgzaam, zeker,

Onzeker.

Vraag 5 (5 punten te behalen)

wat verwacht je dat een vriend voor je doet?

Me met rust laten (;

Vraag 6 ( 2 punten te behalen)

Van welke film houd je het meest spiderman of ratatouille 

Ratatouille

Vraag 7 (5 punten te behalen)

Heb je een vriendin? 

Nee.

Vraag 8 (7 punten te bahalen)

wat zou je willen doen als ik je vriend was?

Vluchten.

Vraag 9 (3 punten te behalen)

ben je een ochtend of een avond mens? 

Ochtend, denk ik.

Vraag 10 (5 punten te behalen)

wil je mijn vriendin zijn? 

Nee.

0 t/m 10 punten je bent het met bijna niks eens en wilt niet mijn vriendin zijn

10/20 punten  we zijn het met een paar dingen eens Je wilt waarschijnlijk niet mijn vriendin zijn

20/30 punten je bent het met bijna alles eens en er is een grote kans dat je mij  vrienden wilt zijn

30/40 punten je bent het met alles eens of met bijna alles en je wilt mijn vriendin zijn

 

 

 

Ik denk niet dat je via hier je vriendin kan vinden, je mag geen gegevens uitwisselen.

Reputatie 7
Badge +4

zoals @OnbekendeAnnoniem en @Banaantjeeee al zeiden je mag hier geen gegevens uitwisselen en dit is geen datngsite!

Dit is wel diep triest. Zoek een partner op een dating site i.p.v een forum voor hulp door jongeren. Daarnaast mag je hier geen gegevens uitwisselen en is een relatie daardoor bij voorbaat kansloos. Dan komt ook nog eens bij dat het niet mag volgens de forumregels. Oh, en leer iemand kennen eerst. Het is best wel een afknapper voor de meeste meisjes als jongens puur een vriendin willen. Het is beter als je iemand tegenkomt die jij echt leuk vindt.

@OwO_Chikako_OwO Het forum is toch voor alles? Gegevens uitwisselen inderdaad tegen de forumregels in, maar hij mag toch een lijstje maken? Er staat alleen dat hij opzoek is naar een vriendin en vraagt of je zijn vriendin wilt zijn. Ik denk dat hij zelf wel begrijpt dat het uitwisselen van gegevens niet mag en dat dit geen datingssite is. Voor de lol invullen is volgens mij niks mis mee. Met vragenlijstjes help je mensen ook om effe niet echt na te denken.

Met dat je eerst iemand moet leren kennen, i.p.v een vriendin om er maar een te hebben, ben ik het wel mee eens.

Ik ga weer lekker off-topic ): 

Reputatie 7
Badge +9

ík heb hem ook ingevuld en ik merkte van mezelf eigenlijk ook dingen die ik anders niet zou ontdekken. ik zou anders bijvoorbeeld  nooit over nadenken wat ik wil dat mijn partner doet en hoe die is.

ik heb het dus ook vooral voor de lol gedaan

Reageer