Skip to main content

hey! ik ben een jongen van 14 jaar en ben op zoek naar een vriendin ik wil op straat als het leuk meid zie aanspreken maar ik durf niet hebben jullie tips dat ik het wel durf? 

op school heb ik niet een meid waarmee ik ene relatie wil trouwens.

groetjes!!!

-onnodige quotes verwijderd-

(Tip 1 Misschien  moet je perongeluk tegen haar aan botsen  en sorry zeggen  en dan een leuk gesprek beginnen en mischien  een haar nummer vragen tip 2 of gewoon denken oke ik ga een gesprek beginnen en als ze dat wil er zijn wel erger dingen dan liefde tip 3 mischien een beetje dubbel op maar het kan wel vraag een een hele goei vriend van je of hij/zij kan zorgen dat jij en dat meisje een gesprek beginnen )ik spreek niet perse uit ervaring maar ik wil je met alle liefde helpen want ik had in de klas een meisje waar ik gewoon op dag verkering vroeg maar ik wil je dus proberen tel helpen als je nog meer vragen heb stel ze dan we komen er met ze alle wel uit 🤗


Tip 2 zo denk ik ook van gewoon met een meid random op straat  in contact te komen maar dat durf ik niet zo goed 


Tip 2 zo denk ik ook van gewoon met een meid random op straat  in contact te komen maar dat durf ik niet zo goed 

Dat snap ik maar je kan je er ook overheen zetten ik ga binnenkort kussen met me vriendin en ik vind heel heel spannend maar ik ga het gewoon doen en als er iets erg is kan je altijd hier melden wat er gebeurt is daar kunnen we het over hebben en troosten

 


Reageer