Skip to main content

Hai sry dat ik stoor

In groep 8 heb ik een briefje gegeven aan een jongen die ik leuk vind. Hij heeft ja gezegd, maar nu op de middelbare heb ik hem nooit meer gezien. Het probleem is dat ik geen nummer heb. We zitten op andere scholen En hij zit dus met twee je-weet-wel-meisjes laten we zegen L en U Ik weet dat ze in groep 8 een mega crush hadden op ja die ene groep met de beste jongens. A,M en D. Ik zie de jongen nooit meer en weet ook niet hoe in contact te komen. Het erge is dat ik met het briefje niet specifiek was er stond. Ik vind je leuk jij mij? We hebben het na het briefje er niet meer over gehad…

Er is deze gast die mijn ex is S om hem te noemen. Ik haat hem en ik ben best bang voor hem. In de les zit hij de hele tijd naar me te staren. Ik heb hem gedumpt, omdat hij kinderen uit groep ¾ zou hebben opgesloten. En ik vind hem gewoon eng. Laatst zei hij tegen mij:’ kom je mee.’ Hij woont dicht bij de plek waar ik denk dat de jongen vaak komt, dus elkaar ‘ per ongeluk tegen komen kan niet.’ Ik wil S gewoon echt niet zien hij doet raar tegenover mij en andere en hij is een pestkop 

sry dat dit zo lange tekst was

Geen reactie

Reageer