Skip to main content
Vraag

ik word gek van deze crush hebben

• July 1, 2025
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy,

ik vind iemand echt leuk maar ik zie diegene maar een keer per week kort. Elke keer als ik die persoon zie dan voel ik echt die crush maar vervolgens zie ik diegene niet meer dus vaagt het weg en dan zie ik die persoon weer en is het weer terug….. 

Ik word er helemaal gek van! Ik zie die persoon te wijnig om echt verliefd te zijn (wat geen zin heeft, diegene is veel ouder en heeft een relatie dus vatl 99% zeker niet voor mij) maar te vaak om het te vergeten, ook al weet ik dat ik dat echt moet doen.   Iemand tips? Alvast bedank! 

Groetjes Larah

5 reacties

Varkentjes
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 1, 2025

Denk aan hele ongemakkelijke momenten van hem/haar en als je een foto hebt waar die slecht op staat kijk daar heel vaak naar dan vind je diegene ook minder leuk en probbeer iemad anders leuks te zoeken dan ga je diegene ook minder leuk vinden.

Dat werkte bij mij wel 

Okee succes nogg 💕

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • July 2, 2025

Hoi, wat lastig voor jou. Het mooiste zou zijn als je een andere crush krijgt. Maar je kunt natuurlijk iemand niet uitgummen. Toch zal het moeten slijten. Of je zou toch een keer op hem af moeten durven te stappen.  Want je ziet hem maar kort, maar wel een paar keer per week. Kan dat niet? En ja anders  is het te hopen dat het slijt. En dat je de aandacht verlegd:) 

Groetjes Tjempie xxx

• July 3, 2025

Hallo,

​​​​​​Zoals ​@Varkentjes en ​@Tjempie al zeiden, kun je proberen iemand minder leuk te vinden of de verliefdheid te laten slijten.

Ik weet niet of dat in jouw situatie mogelijk is maar kun je hem misschien vermijden?

Groetjes

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

Ik weet niet hoe erg je het vind dat je zelf verliefd ben op hem, maar ik had een vergelijkbare situatie ig. Het helpte in iedergeval niet om steeds boos op jezelf te worden als je steeds aan hem denkt of alles te slopen wat maar een beetje aan hem laat denken, want dan ga je hem juist meer missen en slecht erover voelen wat je eigenlijk niet wil, tenminste dat is uit mijn ervaring. Ga er ook niet helmaal niks aan doen dat werkt ook niet, je denkt dat het vanzelf weggaat, kan wel, maar blijf daar niet aan vasthouden en geloven dat dat sowiso wel een keer gaat gebeuren want voor hetzelfde geld vind je hem nog steeds leuk na een paar jaar. Zoek iemand anders die je leuk vind of iets anders, want als jouw blijdschap nu afhankelijk is van jouw crush dan is dat ook niet goed (daar ben ik zelf ook mee bezig hoor). Natuurlijk hoeft het niet perfect te gaan, alsof wij perfect kunnen zijn, maar doe je best!

veel sucsess en de groetjes

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@Larah487,

Het is heel normaal om zo’n aan-en-uit gevoel te hebben bij een crush die je maar weinig ziet. Je weet in je hoofd dat het waarschijnlijk niks wordt omdat diegene ouder is en een relatie heeft, maar toch speelt je hart z’n eigen spelletje.

Probeer het gevoel vooral niet te hard te veroordelen, het mag er gewoon zijn, maar probeer er niet te veel over te piekeren. Richt je aandacht op leuke dingen die jij belangrijk vindt, zoals hobby’s, vrienden of sport, zodat je minder ruimte hebt voor die piekergedachtes.

Herinner jezelf er ook aan dat die persoon niet beschikbaar is en dat het beter is om je energie te steken in mensen die wél voor jou openstaan. Het kan ook helpen om erover te praten met iemand die je vertrouwt, zodat het minder zwaar voelt. Vergeet vooral niet lief te zijn voor jezelf en te doen waar jij gelukkig van wordt. Het voelt nu misschien verwarrend, maar het komt echt wel goed.

xx liefs Wolf 🐺