heeee, wat verevelend van je ouders en je broertje ook!
Maar (behalve dat misschien) snap ik je helemaal! Het is zoooo irritant.. Niet al mijn vriendinnen hebben iemand, maar zij zien dan wel op vakantie of zo allemaal knappe jongens en nou ja, dat wil ik ookkk!!! Ik heb dus eiegenlijk geen tips of iets, maar ik had ook wel zin om te zeiken over mijn geweldige liefdesleven.
xxxx, singele shine :(
ps. ik hoop dat het voor ons beiden snel komt, ughh!
hey ik begrijp je helemaal, er zijn vast leuke jongens, ga anders opzoek in een tiener club ofzo, en ja ik wil ook wel maar helaas mag je hier geen contact gegevens delen
Hey,
Tja, vervelend dat je ouders streng zijn en je zo'n soort broertje hebt... maar... ik heb ook nog nooit een vriendin gehad. Dat komt nog wel! Dat weet ik zeker. Geen zorgen maken. Liever een echte relatie dan een korte.
Groetjes,
justGhast
Hoi @justGhast , lieve reactie! Ik denk dat je helemaal gelijk hebt:)
liefs shine xxx
holy shit
relatable, mr ik ben mn hele leven al single lmao
gw iemand die je een knuffel kan geven, iemand waar je mag van houden, iemand waar mee je kan praten
mr letterlijk niemand
ok later, groetjes van sinasappelbroodje
Ik begrijp wat je schrijft maar een relatie is geen doel op zich. Je moet niet een relatie willen omdat je single bent en ook niet omdat je vriendinnen er een hebben. Dat betekent wel dat je het wilt maar het is geen basis voor een relatie.
Het is heel lullig maar misschien ben je ook net te wanhopig en te gretig en te hard op zoek.
Als je het los kunt laten ben je meer jezelf en wordt je juist super aantrekkelijk. Dat kan natuurlijk niet want dat betekent dat je het niet meer moet willen en dat kan niet.
Ik vond de tip van @sinasappelbroodje wel supergoed. Zoek iemand om mee te praten en eventueel te knuffelen. Dat kan super awkward zijn om te vragen maar dat is dan maar zo. Juist omdat het niet 'meer' is dan dat kan iemand denken 'oh dat wil ik ook wel'.
En dat is dan misschien niet je toekomstige vriendje, maar het zorgt er wel voor dat je lekkerder en relaxter in je vel zit!
En dat straal je ook uit. En dat valt je toekomstige vriendje misschien ineens op.
Hi Famke, ik snap helemaal wat je bedoelt (ik ben een jongen en zoek een vriendin)
Maar er ís helemaal niemand die ik leuk vind, trouwens, veel succes met je zoektocht
Groetjes, een Nederlander
HEYHEY
Ik spreek als iemand die nog nooit verkering heeft gehad, maar het hoeft echt niet!! Je hoeft niet iemand te hebben om het goed te hebben, goede vriendinnen zijn (voor mij) belangrijker. en als je echt wilt, jou tijd komt nog wel hoor, sommigen duurt het gewoon wat langer, net als bij mij :)
xxx jellyfish