Skip to main content
Vraag

Ik wil wat vertellen en ik wil dit kwijt dus lees alsjeblieft

• August 2, 2026
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Hallo ik wil jullie wat vertellen iets wat ik met niemand kan vertellen, want tja niemand vraagt mij ooit is ssn keer van hoe voel je je. Dus kijk ik voel me heel eenzaam. Ik had 2 vriendinnen, maar eerst wat er voor was dan wat er nu is. En ik moet nog wat andere dingen vertellen. (Sorry als het weer een lang verhaal word)

Maar kijk ik had 2 vriendinnen gemaakt toen ik in de eerste zat en ik ga naar de tweede, maar goed die 2 meiden laten we ze eventjes M en T noemen waren zegmaar maar mijn vriendinnen geworden. M is 12 en T is 13. En ik ben 14. Maar het hele ding is van wat voor vriendinnen het wel niet zijn! Dus kijk we waren echt soorte van besties, want nou ja iedereen had zegmaar zo zijn eigen clubje in de klas. Dus we waren hele goede vriendinnen, maar ja na een tijdje begonnen ze met zijn tweeën meer om te gaan. En ja ik zeur en klaag vaak, omdat ik snel boos ben, maar ze lieten me nooit wat zeggen, uitpraten, want dan zeggen stop met klagen en zeuren of je bent altijd boos. Wat mij natuurlijk nog bozer maakte😤. En als ik wat vertelde negeerde ze me. In de pauzes waren ze vooral bezig met dingen praten wat zij leuk vinden, maar als ik over mijn dromen vertelde en wat ik wilde. Nou dan kraakte ze alles af en zeggen ze dat ik niks kan bereiken van wat ik wil.

Vervolgens in de pauzes praten ze altijd over naakte jongens, naakt stranden, condooms, seks en weet ik het nog meer. Sorry ik vond het een beetje ranzig en rolde gewoon met mijn ogen, maar ja ik kon ook niks daarover zeggen ofzo ik wist gewoon een paar maanden geleden iet wat het was toen ik het zelf ging opzoeken, maar vertel ik zo meer over. In de pauzes keken ze alleen Tik Tok en negeerde ze me gewoon heel erg. En lieten ze mij vooral een beetje achter vooral liepen ze samen weg. En lieten ze mij gewoon daar staan ik zat vaak heel alleen en mijn eigen ding te doen.

En die meiden waren en zijn er nooit voor me geweest. Ik hen op school gevochten, omdat ik zo getriggerd werd. En zat 4 uur lang opgesloten gezeten in een hok en werd helemaal gek van alles. En zij deden niks voor me geen troost helemaal niks.😭 Er waren docenten die me niet goed behandelde ze hadden mijn techniek spullen weggegooid en die 2 meiden boeide het gewoon niet. Of dat effen hele enge docent van in de 50 van Engels heel de tijd knipoogde naar me. Ze dedenniks boeide ze niet en ze lieten me het ook niet eens vertellen.

Kijk wat voor slechte vriendinnen ik heb terwijl ik voor hen alles geheimgehouden heb. Alles moest ik voor hen doen. Als ik ze snoep gafofzo ik kreeg nooit wat terug van ze. En ik ben toch al zo vaak misbruiken verraden door andere meiden. Ik heb dat allemaal voor hen geheimgehouden zodat ik toch gewoongeliefd zou zijn. Maar nee ik ben al 4 jaar lang achter elkaar sinds groep 7 verraden door mijn allereerste vriendinnen die ik had. Door een onbekende reden. Daarna had ik 2 vriendinnen gekregen. Die hebben me uiteindelijk ook genegeerd. Daarna weer 2 vriendinnen. De ene had gelogen en toen had ik maar 1 vriendin nog over. We zijn tot mijn eerste keer in de eerste klas vriendinnen gebleven, maar opeens heeft ze me ook genegeerd. En dan nu had ik wel 2 vriendinnen, maar ja M en T zijn hele slechte.

Maar thuis heb ik dus ook niemand om te praten. Ik heb wel 1 zusje van 11, maar ik kan niks met haar bespreken. Waarom? Ze wilt niks van me ik mag niet bij haar in de buurt komen, mag niet bij haar zitten in de kamer,pze stuurt me meteen weg, ze scheld me elke dag uit. En als ik dan gewoon met haar over jongens wil praten. Het kan gewoon niet ze gaat me gewoon verraden aan me ouders van wat ik zei en als ik wil dat ze niks zeg moet ik haar toch betalen. Dus ja echt een geweldig zusje heb ik.😤😭🤬

En over mijn ouders. Tja ik kan daar gewoon niet daarover meepraten. Ze nemen me nooit serieus en denken gewoon dat ik verliefd ben of plagen me. Het is zo irritant. En ze leren me niks over seks enzo. Ik begin ook met mezelf aanraken en ik snapte het niet. En ik kan daar niet met ze over praten. Want dan krijg ik weer 1 ongemakkelijk verhoor of preek weet ik het. Ik moest het maar zelf gaan opzoeken en ik weet niet eens alles daarover en ik vind het lastig om het te snappen. Weet je.

Dus ik kan met niemand over mijn gevoelens praten, wat ik wil, over jongens, over seksualiteit, over seks. Niks en dat maakt me gewoon eenzaam. Niemand vraagt me ooit: Hey wat wil jij in het leven of hoe voel je je. Niemand😢. En dat maakt me gewoon verdrietig en emotioneel. Ik krijg zelfs tranen als ik dit schrijf😢.

En ik heb dus alleen een neefje van 12, maar ja daar kan ik niks over praten hij snapt het toch niet. En ik heb een nichtje van 1. Ja probeer daar maar een wat over dat met haar te praten. En met andere familieleden zoals mijn tante, mijn oom, me andere tante en oom en mijn 2 omas tja ik heb niet een hele goede band met ze. Dus ik kan niet echt met hen praten.

Dus het liefste wat ik wil is dus goede vrienden, maar dan jongens ik denk dat ik bij hen meer mezelf kan zijn. 2e wat ik wil is gewoon een oudere broer figuur voor me. Die me gewoon steund en gewoon die voelt als een oudere broer zonder dat er romantische spanningen bij komt kijken. En ja ik wil ook een vriendje. Dat is wat ik wil, maar ja het komt vanzelf denk ik zomaar. Ik denk altijd het lot heeft dit bedacht dus ik moet er maar gewoon op vertrouwen dat er een speciaal iemand er op een dag voor me is.

Sorry voor het lange verhaal, maar bedankt dat jullie hebben gelezen wat er stond dankjewel🥹😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

1 reactie

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • August 4, 2026

Hoi ​@Spicey Girl ,

Wat een lastige situatie en wat vervelend om te lezen dat je eigenlijk niemand hebt om mee te praten.
Hopelijk vind je een luisterend oor hier op het forum, maar je mag ook altijd met De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of chatten. Dit kan tussen 11:00 tot 21.00 uur. Dan kan je anoniem je verhaal delen of samen met de Kindertelefoon kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Liefs,

Fem (De Kindertelefoon)