Ik wil verliefd worden

  • 3 December 2022
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil dus hele graag het gevoel van verliefd hebben maar ik wordt maar niet verliefd. Zelf ben ik al best vaak verliefd geweest en ik mis het gedoe. Hoe moet ik dit oplossen??


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Heyy,

Ken je iemand bijv. een jongen of meisje die je wel erg leuk/ knap vind?

hey @Ik_wil_anoniem_blijven 

Ik snap heel erg dat je verliefd wilt worden. Ik zelf heb nog nooit vk gehad… alsnog ga ik je proberen te helpen door n aantal tips te geven!!

ken je iemand van school of in de klas die je leuk of knap lijkt?! ga dan eens een x bij diegene zitten in de lunch. als je dat spannend vind, dan hoef je niks te zeggen, dan luister je gwn goed wat diegene allemaal verteld. Dan weet je mis een beetje hoe diegene zich gedraagt.

Het kan ook zijn dat diegene super lief is tegen zn vrienden en tegen jouw gemeen doet. Daarom moet je ook soms proberen te praten met hem of haar. Glimlach eens naar elkaar, of koop wat broodjes en ga samen lunchen. Jouw vrienden of vriendinnen kunnen ook mee, als je het spannend vind. Maar diegene waarop je verliefd bent, diegene kan verliefd worden op jouw vriendinnen. dus denk er goed over na.

Wat wel erg belangrijk is, is om goed te weten of diegene al met iemand verkering heeft!! Dat hoef je niet te vragen, maar je kunt dat misschien wel zien aan hoe ze met elkaar praten of met elkaar omgaan.

 

als je niemand leuk vind in je klas of school, doe dan eens mee met leuke activiteiten in jouw dorp/stad. of ga op een sport. Of ga bijv een keer naar de stad en kijk goed om je heen of je leuke jongens ziet ;)

 

veel suc6! fijn weekend. :))

 

liefs

xxx emma

Reageer