Vraag

Ik wil verder gaan

  • 18 December 2022
  • 6 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Oke ik heb nu ongeveer 3 maanden met mijn vriendin. We knuffelen veel en dan streel ik haar over bijv haar rug, benen…… we hebben ookal gezoend (hiermee bedoel ik dus wel met tong).

Alleen ik heb de laatste tijd echt de behoefte om verder te gaan. Ik ben zelf ouder dan mijn vriendin (15 en mijn vriendin wordt over paar maandjes 15).

Wat zouden jullie doen in deze situatie? Als ik aan haar zeg dat ze het moet aangeven als ik over haar grenzen ga zegt ze “het maakt me echt niet uit waar je me aanraakt, ik vind het wrs toch wel fijn”.

Zou dit beteken dat ze ook klaar is om verder te gaan? Wat denken jullie? Is het oke om op deze leeftijd verder te gaan? Natuurlijk mochten we verder gaan ben ik het niet van plan om het onveilig te doen. Ik wil het alleen veilig doen, als we het onveilig doen, wil ik het niet. Ik wil niet dat zij zwanger word of een soa oploopt ofz  (je kan beter gwn alle risico vermeiden daarom).


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Zij geeft ook aan dat ze wel een stap verder wil dus dat lijkt me geen probleem. Dat hoeft natuurlijk niet meteen seks te zijn (maar als jullie dat allebei willen is dat ook prima). Je zou eerst eens op wat andere plekken kunnen strelen, haar borsten bijv. of zeg maar, iets meer naar beneden en dan kijken hoe ze reageert.

Reputatie 2
Badge +4

@tim16 Als eerste heel erg bedankt voor je reactie! Ja oke dat is waar ja ze geeft het aan, anders had ze wrs wel iets anders gezegd. Ja dat ga ik doen, ik zal haar eerst op andere plekken strelen ja. En heb je miss nog tips hoe ik dit het beste kan doen? Want opeens een hand onder haar shirt steken das gwn raar, of bedoel je boven de kleding? Weetje wat ik kan doen, als we het laten we het even romantisch hebben noemen. Dan kan ik vanuit knuffelen het wel doen dan is het niet echt raar en komt het niet gwn heel random opeens. Of tijdens het zoenen.

Reputatie 7
Badge +17

Je kan idd eerst boven de kleding beginnen met strelen. Je hoeft niet meteen je hand onder haar trui of in haar broek te steken haha. Wat je zelf al zegt is de beste manier. Gewoon als jullie romantisch bezig zijn een stapje verder gaan.

Badge

Wow

Ik zou voorzichtig steeds een beetje verder gaan. 

Eerst over haar rug. Dan naar voren gaan en over haar botsten met bh aan. Dan bh los maken en over haar blote borsten. 

Over haar billen met broek aan en dan voorzichtig naar voren en over haar kut met broek aan. 

Als ze dat allemaal goed vindt proberen of je in haar broek kan komen en over de onderbroek heen haar kut strelen en als dat ook goed is in haar onderbroek gaan of mis zelfs haar broek en onderbroek uit doen. 

Ze moet het natuurlijk wel zelf goed vinden en misschien gaat ze dan ook bij jou wel verder. 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, mij lijkt dat als jullie er allebei klaar voor zijn, dat het best kan, ook prima leeftijd, 

Ik zou zoals @RickyB al zei, rustig beginnen, steeds een stapje veder, 

suc6 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien

Reageer