Skip to main content
Vraag

ik wil terug beginnen praten met een meisje waar ik bijna mee samen was

Hallo allemaal,

Ik heb dus een probleem. 2 jaar geleden stuurde ik heel veel met een meisje en was ik verliefd op haar en zij ook op mij maar we waren niet samen. Ik mis haar vaak wel en vorige week was ik op vakantie met school en zag ik haar weer terug en nu heb ik het gevoel alsof ik terug verliefd op haar ben. Maar we hebben al 2 jaar niet meer gestuurd op snapchat en nu weet ik niet goed hoe ik terug met haar kan beginnen praten. Kan iemand me helpen?

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 10 maart 2025

Heee, 

Stuur haar gwn is een appje of al is het maar gwn een snap, als ze dan iets terug stuurt weet je al snel wat zei er van vind. Successs

Groetjess mm

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2519 reacties
  • 11 maart 2025

Hey, ik denk dat je gewoon een bericht kunt sturen hoor :) en dan een tikje vrolijk iets van " hey hoe gaat het? Lang niet gesproken!" Of gewoon zeggen dat je haar gezien hebt en je dacht " ik stuur je een berichtje, hoe gaat ie?" Dat vind ze vast wel aardig en leuk. Gewoon proberen πŸ˜‰

Liefs, Tover xxx

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 132 reacties
  • 13 maart 2025

Hoi

Ja volgens mij is alles hier al gezegd ​@Tover01 β€‹@Anoniem.27  hebben eig alles al gezegd. Volg deze raad op en stuur mss een update? πŸ˜‰

fijne dag nog

hopelijk had je er wat aan

XXX anymoymous

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen