Skip to main content

Hoi, ik wil echt heel graag een vriendje, er is een jongen wel op mij, alleen ik vind hem mwah en een beetje kinderlijk. Ik ben wel echt heel erg kritisch. Ik was verliefd op een jongen maar die heeft nu verkering met een ander meisje. Ik wil ook gewoon een vriendje. Waar ik gewoon over alles kan praten. En gewoon een knuffel geven. En dat is het.   Heeft iemand tips hoe ik op iemand af kan stappen of dat ik het voor elkaar krijg?? Ben wel beetje verlegen!!.. bye!

Ik wil ook gewoon een vriendje. Waar ik gewoon over alles kan praten. En gewoon een knuffel geven. En dat is het. 

Dat krijg je niet alleen in een romantische relatie.
Ook een goede vriend kan van alles met je bespreken en knuffelen lukt de meesten ook wel.
Misschien niet zo intiem, maar het is altijd fijn om een aanspreekpunt te hebben.

Zelf heb ik met zat meiden allerlei serieuze zaken besproken zonder ooit met hen een relatie te hebben, dus dat kan zeker.

 

Ik begrijp dat jij een relatie wilt en op zich is het goed om kritisch te zijn, maar dit kan gewoon super lang duren.
Sommigen hebben pas iemand als je 19 zijn, anderen al als ze 12 zijn.
Veel kun jij er niet echt aan doen.

Natuurlijk kun je met veel jongens contact hebben en hopen dat er een vonk overslaat.

Alleen voor dat laatste kan ik je aanraden om gewoon op én buiten school met wat jongens te blijven omgaan. Super fijn om hen als vrienden te hebben en misschien gebeurt er wat tussen jullie, maar dat hoort niet je doel te zijn.
Anders zal jij jezelf en hen teleurstellen.


Reageer