Vraag

Ik wil mijn verkering uitmaken

  • 21 January 2021
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben nu 13 jaar en heb verkering met een van mijn beste vriendinnen. We wonen 15 minuten van elkaar af en spreken elkaar niet meer zo vaak als vroeger. We zitten ook niet op dezelfde school. Ik wil het heel graag met haar uitmaken maar ze vindt me echt heel erg leuk. En mijn ouders en haar ouders weten dat we verkering hebben en als ik het uit zou maken vinden haar ouders me denk ik niet meer zo leuk omdat ze me al niet zo leuk vonden. Ik vindt het ook moeilijk om het met haar er over te hebben sinds het enige contact dat we hebben is als we bellen. Ik hoop dat iemand advies voor me heeft!


3 reacties

Als je haar niet meer leuk vind denk ik dat je eigen gevoel het belangrijkste is.

He makker luister,

Als je geen gevoelens meer hebt moet je het haar vertellen. Hoe langer je wacht hoe meer pijn het uiteindelijk doet. En daarbij mogen haar ouders je toch al niet dus je hebt niets te verliezen haha. Nee maar even serieus als je haar niet meer leuk vind vertel het haar. Vertel het niet te direct en leg het uit aan haar. Ga geen ruzie maken maar vertel dat je haar echt heel aardig vind maar geen gevoelens meer hebt. Ik zou persoonlijk niet zeggen zullen we nog vrienden blijven want dat is een beetje raar om te vragen. Als ze je echt leuk vind zal ze zeker nog vrienden met je willen blijven. 
 

succes man je kan dit!🤙🏻

Heyy,

Je moet eerlijk blijven en geen gevoel gaan faken! Uiteindelijk zal ze je door hebben doordat je je anders gedraagt. Dan komt er een ruzie, en dat kan je beter voorkomen. Ga gwn naar dr toe en vertel het. Ik snap dat het moeilijk is, maar eerlijk duurt het langst!

suc6

xxagirlxx

 

Reageer