Heyy,
Ik heb 6 weken geleden het uitgemaakt met mijn vriend (ex), ik deed het omdat een vriendin zei dat ik het moest uitmaken en al haar vrienden zeiden dat ook. Ik zit bij een therapeut omdat ik snel overgehaald word en ga geloven dat ik iets moet doen. En dat gebeurde ook hierbij ik ben heel onzeker en pas me aan mensen aan. Ik had het niet uit moeten maken want hij heeft altijd op nummer 1 gestaan maar ik wist het niet meer. Ik heb nu echt hele erge spijt en wil hem terug. Ik slaap niet meer of 2u, sta fk lang onder de douche hopend dat ik stik in het water, ik kom mijn bed niet meer uit en ik doe nooit meer mijn make up. Ik zit er echt helemaal doorheen omdat ik hem echt nog heel leuk vind. Maar k weet dat hij mij ni terug wil omdat ik hem niet op de eerste plek zette en ik de week voor dat ik het uitmaakte chagerijnig deed, maar dat kwam omdat die vrienden me aan het overhalen waren en k voor het eerst in 1 jaar weer een toets had en ik wilde niet falen. Ik weet echt niet wat ik moet doen iemand help alsjeblieft!!! Ik doe alles om hem terug te krijgen.
Xoxo