Skip to main content

ik wil mijn ex terug...

• 21 januari 2025
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy,

Ik heb 6 weken geleden het uitgemaakt met mijn vriend (ex), ik deed het omdat een vriendin zei dat ik het moest uitmaken en al haar vrienden zeiden dat ook. Ik zit bij een therapeut omdat ik snel overgehaald word en ga geloven dat ik iets moet doen. En dat gebeurde ook hierbij ik ben heel onzeker en pas me aan mensen aan. Ik had het niet uit moeten maken want hij heeft altijd op nummer 1 gestaan maar ik wist het niet meer. Ik heb nu echt hele erge spijt en wil hem terug. Ik slaap niet meer of 2u, sta fk lang onder de douche hopend dat ik stik in het water, ik kom mijn bed niet meer uit en ik doe nooit meer mijn make up. Ik zit er echt helemaal doorheen omdat ik hem echt nog heel leuk vind. Maar k weet dat hij mij ni terug wil omdat ik hem niet op de eerste plek zette en ik de week voor dat ik het uitmaakte chagerijnig deed, maar dat kwam omdat die vrienden me aan het overhalen waren en k voor het eerst in 1 jaar weer een toets had en ik wilde niet falen.  Ik weet echt niet wat ik moet doen iemand help alsjeblieft!!! Ik doe alles om hem terug te krijgen.

Xoxo 

4 reacties

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 92 reacties
  • 22 januari 2025

Hoi ​@Anoniemmeisje14 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we, wat naar dat je hem zo mist en je daardoor zo vreselijk voelt. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anna (De Kindertelefoon) 

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 23 januari 2025

Vertel hem wat je voelt hij is verliefd op je geweest en wat er was kan terug komen zeg dat het een fout was en vertel over de dingen die je in je topic hebt vertelt heel veel succes!!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 23 januari 2025
Anoniem meisje schreef:

Vertel hem wat je voelt hij is verliefd op je geweest en wat er was kan terug komen zeg dat het een fout was en vertel over de dingen die je in je topic hebt vertelt heel veel succes!!

Dankjewel maar al geprobeerd maar gelooft het niet echt ofz...

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 23 januari 2025

Dat is wel heel erg kut. Leuke “vrienden” ook.  Je hebt het al proberen uit te leggen aan hem zie ik. Veel meer kun je helaas niet doen. Als hij je echt niet terug wilt zul je moeten proberen dat te accepteren.

Heel veel sterkte.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen