Vraag

ik wil het mijn crush face to face vertellen

  • 20 November 2021
  • 13 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hi:)

ik heb een crush en ik wil hem FACE TO FACE vertellen wat ik voor he voel maar ik weet niet hoe weet iemand misschien hoe ik dit kan doen……. ik heb echt elke keer de moed maar dan als ik tegenover hem sta dan denk ik never mind! ik heb een datum geprikt, 7 december

xoxo lollexi


13 reacties

Badge

goed begin dat je een datum hebt geprikt! ik zou beginnen met "mag ik je wat vragen/vertellen?” want dan heb je sneller zn aandacht (zei mn therapeut tenminste) en dan gewoon doen! het ergste wat hij kan zeggen is nee, en dan is het al knap dat je het durft te vragen! en houd je strak aan die datum!! veel geluk, houd me op de hoogte!!!!! 

Je kan ook proberen eerst vrienden te worden met hem

Reputatie 1
Badge +1

ben ik al:)

 

Reputatie 1
Badge +1

hey uhohstinky123,

het blijkt dat hij ook een crush heeft dat zei een van zijn vrienden tegen een vriendin van mij en toen zei zij het weer tegen mij…

hij maakt ook de heletijd oogcontact…. hij glimlacht naar me als ik zijn richting op kijk en soms’bertrap’ ik hem als hij naar me staart dan kijkt hij snel weg…. wat denken jullie?????

PS: mijn vriendin was blijkbaar de ex van mijn crush en niemand wist van deze relatie !!!!5 maanden lang!!!!

ze zei dat ze niet jaloers is ofzo ze probeert ons te koppelen en geeft advies en zegt wat hij leuk vind, etc…

laat me weten wat je hiervan denk 

 

xoxo lollexi

Reputatie 2
Badge

Hoi hoi :)

Het is heel logisch dat je het eng vind want het is ook heel spannend! Ik vind het heel goed van je dat je een datum hebt gekozen. Je bent heel moedig en ik geloof echt dat je het kan! En als hij nee zegt is dat jammer maar niet erg! Er zijn nog veel meer leuke mensen op de wereld! Ik als dat gebeurt kunnen jullie vast nog vrienden  blijven. Je bent echt heel dapper!  Heel erg succes! 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! 

Liefs <3

Reputatie 1
Badge +1

dank je wel x_girl_x!!!

ik heb nu meer moed om het te doen :))))

ik ga het denk ik voor die datum doen ik denk zelfs morgen ik heb de tekst al geleerd

 

ik hou jullie op de hoogte!!!

xoxo lollexi

Als ik nog 1 tip mag geven: ik zou als je dat fijn vind zeker iets voorbereiden wat je wil zeggen maar je er niet te sterk aan vast houden want als je dan iets vergeet is het misschien vervelend voor je dus meer als een soort richtlijn en niet een strak script

Reputatie 1
Badge +1

dank je voor je tip lucassss! ik heb er wat aan!:))))

 

xoxoxxooo lollexi;)))

Reputatie 1
Badge +1

hi:) (lees mijn vorige topic als je wilt begrijpen wat er speelt)

ik heb dus een papiertje in zijn (mijn crush) kluisje gedaan en ook een appje gestuurd maar hij heeft het appje al gezien en ik ben niet tevreden met het papiertje maar er is blijkbaar geen weg terug meer ik wou en wil het nog steeds face to face zeggen dus iemand adviessss??????

 

xoxo-lollexi

Reputatie 1
Badge +1

sorry ik bedoel deze topic sorrryyy

 

xoxo-lollexi

 

Dan zou ik 'gewoon' (ik weet dat het niet makkelijk is maar ja) op hem afstappen en het hem vertellen, dan vertel je ook gelijk over je briefje enzo. En anders kan je wachten tot hij reageert. 

Reputatie 1
Badge

Hoe is het gegaan?? We zijn benieuwddddd :))

 

Reputatie 1
Badge +1

hi iedereen!!!

sorry voor mijn late reactie:(((

ik ben dus ben naar hem toe gelopen na schooltijd en ik heb mijn bff’s meegenomen zij wachten op mij, ik heb het tegen hem gezegd en 3 keer raden wat hij zei…

 

ja, boeit me niet en ik was er helemaal kapot van. een paar jongens uit me klas wisten dat ik het zou zeggen vraag me niet hoe maar ze wisten het en ze kwamen op ons afstormen van ‘en,en wat zei hij???’ en ik barsten in tranen uit een jongen zei dat het lullig was enzo maar ik ben er nog steeds kapot van echt ik heb lopen huilen als een gek en ik heb me vaak ziek gemeld tijdens de les omdat ik me niet zo goed voeldde door dat dus het heeft ook echt invloed gehad op mijn gezondheid

badankt voor de tips en hulp maar het word niks tussen ons:((

groetjes,lollexi

Reageer