Vraag

ik wil heel graag een relatie

  • 23 January 2022
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey iedereen!

Zoals de zegt titel  ik wil een relatie maar hoe kan je iemand ontmoeten? Als ik een jongen/meid zie dan wik ik erop af gaan en zeggen dat ik vrienden met je wilt worden en later misschien een relatie maar ik durf dat niet tegen vreemde mensen te zeggen als ik die persoon graag als vriend wil en op school heb ik niemand waarmee ik een relatie wil.

Heeft iemand  tips?

Zodat ik het wel durf

Groetjes!!!


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Iemand tips?

Reputatie 5
Badge +5

Gwn mee gaan met vrienden en dan met een grote groep afspreken... dan beetje sociaal doen enz en kijken of er iemand tussen zit... dan gaan snappen en zo beetje er naartoe bouwen. Gwn veel actifteiten doen, zo leer je de meeste mensen kennen

Misschien een hobby zoeken of bij een vereniging gaan? Dan kan je nieuwe mensen ontmoeten en dan heb je als je iemand ziet ie je leuk lijkt in ieder geval 1 gedeelde interesse waar je over kan praten.

Reputatie 5
Badge +4

Ik ben veel buiten elke dag paar uren want ik ben een persoon die graag buiten is ik zit niet op een vereniging 

Het werkt misschien om met een vriend/vriendin mee te gaan om zijn/haar vrienden te leren kennen. op deze manier leer je relatief makkelijk en veilig nieuwe mensen kennen.

Daarbij weet degene met wie je meegaat wie er single is of een relatie zoekt. Dat kan altijd van pas komen :)

groeten van mij.

Reputatie 5
Badge +4

ja kan

Het werkt misschien om met een vriend/vriendin mee te gaan om zijn/haar vrienden te leren kennen. op deze manier leer je relatief makkelijk en veilig nieuwe mensen kennen.

Daarbij weet degene met wie je meegaat wie er single is of een relatie zoekt. Dat kan altijd van pas komen :)

groeten van mij.

 

Reageer