ik wil haar

  • 11 February 2022
  • 12 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

kijk

ik ken een meisje en ik like haar bro want ze is mooi enz

kijk ik heb wel vaker vriendinnetjes gehad enz maar bij haar hij heb ik een speciaal gevoel

ik wil haar wat vragen maar ik weet niet hoe ze zal reagern want ja… kijk ik ben een juici baby

snap je een juici baby maaar kijk ik moet dr vragen maar … HELP ME wat moet ik zeggen ik heb wel verstand van fixen snap je altijd bn ik met meisjes elke dag enz maar zei bro help me gwoon


12 reacties

Als je zoiets opschrijft en haar voorleest of als  rijm ofzo, zou dat kunnen> Ik zou wel smelten denk ik ;)  zeg in je verhaal gewoon eerlijk wat je van dr vind en wt je voelt .  en be free.

Groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 3
Badge +1

oke ik zal het proberen

hoe zou jij het leukste vinden als ik het tegen jou zou zeggen

ik kan namelijk niet rijmen enz

 

Zeg wat je van haar vind en wat je leuk lijkt en dat jij haar mooi lief aardig enzo vind. Het hoeft niet per see te rijmen hoor. Kijk mijn topic maar eens en ik heb nu verkering met hem 😉 maak een verhaaltje uit je hart en gevoel dat vinden meisjes mooi. Succes!! 👍👍

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Badge

hallo jorden, 

 

als eerste zou ik het rustig aan pakken bijv: ga vaak met haar chillen of wat doen. 

het zal misschien wat tijd kosten maar uiteindelijk is het wel waard. 

 

in ieder geval succes 

 

groetjes.

 

Reputatie 5
Badge +3

Heyy 

gwn doen! het zal wel lukken !

veel succes! xx

Reputatie 3
Badge +1

@Mickthesame 
chilllen ..thanks daar ben ik goed in

Reputatie 3
Badge +1

Heyy 

gwn doen! het zal wel lukken !

veel succes! xx

ok thanks

Mischien als je verteld dat je ondanks dat je altijd zo stoer en zelfverzekerd bent dat je het spannend vindt vind ze dat ook wel lief, dan laat je je zwakke kant zien en stel je je kwetsbaar op. Wie weet waardeert ze dat wel heel erg!

Succes!

Lucas

Reputatie 3
Badge +1

Mischien als je verteld dat je ondanks dat je altijd zo stoer en zelfverzekerd bent dat je het spannend vindt vind ze dat ook wel lief, dan laat je je zwakke kant zien en stel je je kwetsbaar op. Wie weet waardeert ze dat wel heel erg!

Succes!

Lucas

wacht dus meisjes vinden het dus ook leuk om je zwakke kant te zien?

want ik bn of wil altijd sterk zijn

Is idd wel een goed idee, je zwakke kant laten zien. Zou goed kunnen werken. De meeste meiden willen niet iemand die alleen maar goede kanten heeft. 

Dus ja, is wel goed idee

Reputatie 5
Badge +3

Hoi

Ben een meisje 13 en ik ben het idd eens met Lucassss het is ook leuk om eens een keer jouw zwakke kant te laten zien dat maakt een jongen dan ook een beetje cute ook al weet ik dat jongens het niet leuk vinden om cute genoemd te worden

Reputatie 3
Badge +1

Hoi

Ben een meisje 13 en ik ben het idd eens met Lucassss het is ook leuk om eens een keer jouw zwakke kant te laten zien dat maakt een jongen dan ook een beetje cute ook al weet ik dat jongens het niet leuk vinden om cute genoemd te worden

damm het zal moeilijk vr me worden aar dank julli wel vr deze tips ik wist niet dat meisjes het leuk vonden om mijn zwakke kant te zien maar ik heb wel gemerk dat ze het leuk vinden om tegen me te zeggen vn ooooaw so cute:joy:

Reageer