Vraag

Ik wil graag een vriendin

  • 15 July 2020
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey

Ik ben een jongen van 14 en ik wil graag een vriendin. Het probleem is niet dat ik lelijk ben ofz. Er zitten ook geen leuke meisjes bij mij in de klas. Ik zit namelijk in een vwo klas en die meisjes dragen allemaal een bril en zijn alleen maar bezig met school. Er zijn wel leuke meiden in klassen met lagere nieveaus maar daar ga ik niet echt mee om.


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hey,

Je kan ook gaan kijken naar meiden buiten jouw school. Ga dus gewoon een keertje naar de stad en ga daar een beetje kletsen met meiden. Misschien is er wel iemand die jou wel ziet zitten!

Trouwens meiden op het vwo kunnen ook heel knap zijn hoor. Zit zelf op het vwo (ben 14 en zelf ook een meisje) en er zitten SUPER mooie meisjes in mijn klas. Misschien heb je gewoon een beetje pech :)

XX:four_leaf_clover:

Maar @AnoniempjeeN jij kan ze knap vinden maar dat is voor jongens echt echt echt heel anders. Ik ken ook wel meiden die elkaar knap zijn die eigenlijk kapot lelijk zijn.

Maar @AnoniempjeeN jij kan ze knap vinden maar dat is voor jongens echt echt echt heel anders. Ik ken ook wel meiden die elkaar knap zijn die eigenlijk kapot lelijk zijn.

🤣 Beauty is in the eye of the beholder

-Ghandi 2020

Reputatie 3
Badge +2

Maar @AnoniempjeeN jij kan ze knap vinden maar dat is voor jongens echt echt echt heel anders. Ik ken ook wel meiden die elkaar knap zijn die eigenlijk kapot lelijk zijn.

Ja maar daarom zeg ik: Kunnen knap zijn. Want anders scheer je iedereen een beetje over één kamp. En je zegt zelf dan dat ze eigenlijk kapot lelijk zijn maar dat is dan toch ook jouw mening??? Dat over meisjes in mijn klas: Jongens vinden ze ook gwn knap dus ja :no_mouth:

Maar dat was helemaal geen antwoord op zijn vraag dus laten we maar stoppen over mijn mening over meisjes

Reageer