Skip to main content

Hoii,

Ik voel me soms best alleen.. en ik wil zo ontzettend graag een partner! Gewoon om mee te knuffelen en misschien ook zoenen ofzo. Iemand die ik kan vertrouwen, waarmee ik alles samen doe! Zoals in films en series.. ik wil iemand die aardig tegen mij is. Ik ben pas 12.. is dit raar??? 

Ik weet het mijn vraag is echt echt heel raar

- Annoniem_meisje 

Hoi,

Je vraag is zeker NIET raar. En volgens mij is het ook niet raar dat je je zo voelt. Ieder mens heeft liefde nodig dus jij ook.


Heyhey,

Geloof me, dit is zeker niet raar! Ongeacht je leeftijd, iedereen vindt het fijn om van iemand te houden en deze liefde ook terug te krijgen. Liefde is iets wat iedereen nodig heeft, van jongs af aan al. Het maakt echt niet uit dat je dit fijn zou vinden. Schaam je er vooral niet voor, het is heel gewoon!


Hey @annoniem_meisje

Dit is absoluut niet raar. Het verschilt bij iedereen op welke leeftijd ze behoefte hebben aan een relatie/vriend/vriendin/partner. Ik zelf ben nu 17 en heb dit pas sinds een jaar. Maar ik ken ook mensen die dit al eerder hadden.

Wat ik wel adviseer is om nog even te wachten, want 12 jaar is wel jong om dan al te weten wat je wil en wat je seksualiteit is en dat soort dingen. 


Iedereen wil dat denk ik wel. Ook al is vriendschap niet hetzelfde als een relatie. Ik heb een lieve vriendin, maar ik zou echt niet met haar willen zoenen, zij wil dat ook niet dus hebben we er allebei geen last van. Zolang je het allebei fijn vind is er denk ik geen probleem.


Reageer