Skip to main content

Hallo, ik ga jullie een verhaal vertellen over hoe mijn crush op een jongen (dat inmiddels al 6 maanden duurt) mij al lange tijd ongelukkig maakt. Ik ben een jongen van 14 jaar en homoseksueel.

Ergens in december kreeg ik een crush op een jongen een jaar lager dan ik. Je zou kunnen zeggen dat hij lelijk is en er te jong uitziet. Maar ik vind hem blijkbaar knap. Hij vindt zichzelf blijkbaar ook heel knap, als je kijkt naar hoe hij zich gedraagt. Destijds heb ik hem hevig gestalkt en het hele internet afgespeurd om informatie en foto’s van hem. Nu is het Juni en ik weet vrijwel alles van hem, en hij weet niets eens dat ik besta. (En hij heeft trouwens sinds april een vriendin of zo). En ik wil helemaal geen relatie (vooral niet met hem)  en hij is niet eens gay, dus. 

Maar goed, ik zit er allang mee dat ik het gewoon niet wil, al sinds het begin. In het begin stalkte ik om het uur zijn tiktok reposts, maar daar ben ik gelukkig mee gestopt! Maar ik check nu nog élke dag zijn tiktok account en van zijn vrienden en zo. En natuurlijk wil ik hier mee stoppen, maar met elke verslaving, dat gaat niet zomaar. Ik heb eerder deze maand 1 keer geprobeerd het niet te checken die dag (met hevige self-punishment als ik het wel zou gaan doen). Maar mijn achterlijke hoofd ging wachten tot 00.00, zodat ik toen zijn TikTok kon kijken. 

Ik staar ook al sinds ik een crush op hem heb elke pauze naar hem. Een crush hoort helemaal niet een half jaar te duren (volgens internet). Ik wil gewoon dat ik hem niet meer aaantrekkelijk vind en dat zijn leven en dat van zijn vrienden mij niet mee aangaat (want ik heb nog nooit maar dan ook nog nooit een woord tegen hen gezegd)

De reden dat ik vandaag pas zo wanhopig ben om deze vraag te stellen (ik deed het eerder vergeefs in december al) is dat ik vandaag echt 30 verzamelde fotos van hem steeds ging bekijken en ik was zo opgewonden. En ik wil dat gewoon niet. Want ik word depressief van alles wat met seks te maken heeft. Ik heb wel eens eerder een crush gehad, maar dat ging na 2 maandjes over. 

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik weet gewoon niet hoe ik mijn gevoelens weg werp. Hij is niet eens zo knap eigenlijk, hij is wel zo een fuckboy eigenlijk. En ik wil gewoon doorgaan met mij leven en een gelukkig leven lijden. En dat gaat niet als ik een crush heb (op iemand waar ik niets mee wil). Ik wil bovendien helemaal geen crush trouwens. Is er een manier waarop je je seksuele gevoelens uitschakelt of gewoon iemand niet aantrekkelijk meer vindt?

ALVAST BEDANKT

• dankbaar persoon

Of kan wat ik vraag niet? Hebben jullie dan ook andere tips of zo?

Ik weet niet zo goed hoe je dat kan stoppen. Wel weet ik dat je gewoon Hetero bent, maar je wel seksueel aangetrokken voelt tot jongens. Dus dat je wel seks met een jongen kan hebben maar geen relatie. Dat alleen echt met een meisje

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Anoniemxv nee? Ik ben homo, want ik word alleen verliefd op jongens. Maar ik wil het liefst geen (seksuele)  relatie omdat ik weet dat seks of wat er mee te maken heeft het moment tijdens een HEEL GOED gevoel geeft, maar daarna voel je je vies en rot.

@Anoniemxv nee? Ik ben homo, want ik word alleen verliefd op jongens. Maar ik wil het liefst geen (seksuele)  relatie omdat ik weet dat seks of wat er mee te maken heeft het moment tijdens een HEEL GOED gevoel geeft, maar daarna voel je je vies en rot.

Seks is niet perce iets vies hoor, het is gewoon normaal. Je hoeft je er niet vies en rot om te voelen hoor

Groetjes @Anoniemxv 

Ik vind van wel, maar ja, iedereen is anders.

Ik heb trouwens wel al sinds 7 juni 3.00 ‘s nachts zijn sociale media niet meer gestalkt! We zijn op weg boys!

Update: nu al 16 dagen niet meer!

Update: nu al 16 dagen niet meer!

Gefeliciteerd!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer